[Intro: Lil Nas X]

(D-D-Daytrip took it to ten, hey)

Baby back, ayy, couple racks, ayy

戻ってきた、いくつかの札束

Couple Grammys on him, couple plaques, ayy

グラミーもいくつかとった、いくつか賞をとった

That's a fact, ayy, throw it back, ayy

これは事実だ、思い返してみろ

Throw it back, ayy

 

[Pre-Chorus: Lil Nas X]

And this one is for the champions

これはチャンピオンたちに捧げる

I ain't lost since I began, yeah

初めてから俺は一度も負けていない

Funny how you said it was the end, yeah

もう終わりだってお前が言っていたのが笑えるな

Then I went did it again, yeah

俺はまた成し遂げたぞ

 

[Chorus: Lil Nas X]

I told you long ago on the road

まだ成し遂げる前に言ったよな

I got what they waiting for

俺は期待していたものを手に入れた

I don't run from nothing, dog

俺は何からも逃げない

Get your soldiers, tell 'em I ain't layin' low

兵士を集めろ、これで満足していないと伝えろ

You was never really rooting for me anyway

お前はどうせ俺のことを応援していなかった

When I'm back up at the top, I wanna hear you say

てっぺんに戻った時、お前にこう言わせたい

He don't run from nothin', dog

彼は何からも逃げないって

Get your soldiers, tell 'em that the break is over

兵士を集めて、休憩は終わりだと伝えろ

 

[Verse 1: Lil Nas X]

Uh, need to, uh

Need to get this album done

このアルバムを完成させないといけない

Need a couple number onеs

一位が必要だ

Need a plaque on every song

すべての曲に賞が欲しい

Need mе like one with Nicki now

ニッキーと一曲作りたい

Tell a rap ni**a I don't see ya, hah
ラッパーにお前なんか見えないと言う

I'm a pop ni**a like Bieber, hah

俺はビーバーのようにポップの人だ

I don't fuck bitches, I'm queer, hah

俺は女たちを抱かない、俺は変わり者だ

But these ni**as bitches like Madea, yeah, yeah, yeah, ayy (Yeah)

そいつらはMadeaみたいだ

Oh, let's do it

I ain't fall off, I just ain't release my new shit

俺は落ちぶれてない、新曲を出していないだけだ

I blew up, now everybody tryna sue me

俺は売れた、そして今はみんなが俺を訴えようとしてる

You call me Nas, but the hood call me Doobie, yeah

お前は俺をNasと呼ぶが、地元の奴らは俺をドゥービーと呼ぶ

 

[Pre-Chorus: Lil Nas X]

And this one is for the champions

I ain't lost since I began, yeah

Funny how you said it was the end, yeah

Then I went did it again, yeah

 

[Chorus: Lil Nas X]

I told you long ago on the road

I got what they waiting for (I got what they're waiting for)

I don't run from nothing, dog

Get your soldiers, tell 'em I ain't layin' low (Bitch, I ain't runnin' from nowhere)

You was never really rooting for me anyway (Ooh, ooh)

When I'm back up at the top, I wanna hear you say (Ooh, ooh)

He don't run from nothin', dog

Get your soldiers, tell 'em that the break is over (Yeah)

 

[Verse 2: Jack Harlow]

My track record so clean, they couldn't wait to just bash me

俺の曲はイケてる、あいつらは俺を批判するのを待ちきれない

I must be gettin' too flashy, y'all shouldn't have let the world gas me (Woo)

キラキラさせすぎかもな、お前らは世界に俺を持ち上げさせないべきだった

It's too late 'cause I'm here to stay and these girls know that I'm nasty (Mmm)

もう遅いよ、だってこの女たちに俺が下品だとバレたからな

I sent her back to her boyfriend with my handprint on her ass cheek

彼女のお尻に手形をつけて彼氏に送り返した

City talkin', we takin' notes

シティートーク、俺たちはメモをとっている

Tell 'em all to keep makin' posts

そいつらに投稿し続けろと言う

Wish he could, but he can't get close

願っても近づくことはできない

OG so proud of me that he chokin' up while he makin' toasts

伝説の人たちが俺のことを誇らしく思って祝福してくれる

I'm the type that you can't control, said I would, then I made it so

俺はコントロールされない、有言実行

I don't clear up rumors (Ayy), where's y'all sense of humor? (Ayy)

噂を訂正しない、みんなのお笑いセンスはどこに行った?

I'm done makin' jokes 'cause they got old like baby boomers

冗談はもう飽きた、団塊の世代の人たちのように古くなったから

Turned my haters to consumers, I make vets feel like they juniors (Juniors)

ヘイターを顧客に変えた、ベテランも新人のように感じさせる

Say your time is comin' soon, but just like Oklahoma (Mmm)

お前の時代が来ると言い続けてる、けどオクラホマ大学のように

Mine is comin' sooner (Mmm), I'm just a late bloomer (Mmm)

俺の時代の方が先に来る、俺は遅咲きなだけだ

*オクラホマ大学のあだ名がSooners

I didn't peak in high school, I'm still out here gettin' cuter (Woo)

俺の全盛期は高校じゃない、まだ可愛くなっている

All these social networks and computers

これらのネットとコンピュータが

Got these pussies walkin' 'round like they ain't losers

弱虫たちが負け犬じゃないかのようにさせている

 

[Chorus: Lil Nas X]

I told you long ago on the road

I got what they waiting for (I got what they waiting for)

I don't run from nothing, dog

Get your soldiers, tell 'em I ain't layin' low (Bitch, I ain't runnin' from nowhere)

You was never really rooting for me anyway

When I'm back up at the top, I wanna hear you say

He don't run from nothin', dog

Get your soldiers, tell 'em that the break is over

 

[Outro: Lil Nas X]

Yeah

I'm the industry baby, mmm

I'm the industry baby

Yeah