ありがたいツイッターと動画をお借りしています

 

in return の歌詞の中にも
「on the road」が!
歌詞の内容的に見てもコロナ禍の心情、

現状と重なる気がする・・・

アポバンポ~!!

 

 

 

 

 

《歌詞》

提供元: Musixmatch
ソングライター Thibaut Berland / Christopher Irfane Khan Acito / David Berland
In Return歌詞© Headbangers Publishing, Because Editions


in return|breakbot|歌詞
Sometimes
the road can be so long
But on the way you know you'll find me
Sometimes
the road can be so windy
But
on the road is where we, both belong
When waters around us get so deep
But we may sail, we feel were drowning
When the hills ahead of me get so steep
Cause we will climb another mountain, woahhh

Give me the strength to carry on
Teach me the things I need to learn
Take me to the places we must go
I'll give you anything in return

Give me the strength to carry on
Give me fire so I can burn
Tell me the tales I need to know
I'll give you anything in return (In return, In return)

 Anything in return (In return, In return)

Your already here
But I can't see you
You are so near
Under the skin, I can feel you
When fall is around us fall asleep
I'll stay awake until you're dreaming
And when years from now, your where you seek
It'll break my heart to see you leaving, woahhh

Give him the strength to carry on
Teach him the things he needs to learn
Take him to the places he must go
I'll give you anything in return
Give him the strength to carry on
Give him fire so he can burn
Tell him the tales he needs to know
I'll give you anything in return

 (In return, In return) Anything in return


その見返りに|ブレイクボット|歌詞 自動翻訳

時には道はとても長いかもしれません
しかし、あなたが知っている途中で、
あなたは私を見つけるでしょう
時々道はとても風が強いことができます
しかし、道は私たち、両方が属している場所です
私たちの周りの水がとても深くなると
しかし、私たちは航海するかもしれません、

私たちは溺れているように感じます
目の前の丘がとても急になるとき
別の山に登るから 続ける力をください
学ぶ必要があることを教えて
私たちが行かなければならない場所に
私を連れて行ってください
代わりに何でもあげます続ける力をください
燃えるように火をくれ
私が知る必要がある物語を教えてください
見返りは何でもあげる(見返り、見返り)
見返りは何でも(見返り、見返り)
あなたはすでにここにいます
しかし、私はあなたを見ることができません
あなたはとても近くにいます
肌の下で、あなたを感じることができます
秋が近づくと眠りにつく
あなたが夢を見るまで、私は起きていよう
そして何年後、あなたが求める場所
あなたが去るのを見ると
心が痛むわ彼に続ける力を与える
彼が学ぶ必要があることを彼に教える
彼が行かなければならない場所に彼を連れて行く
代わりに何でもあげます彼に続ける力を与える
彼が燃えるように彼に火を与えてください
彼が知る必要がある物語を彼に話してください
見返りは何でもあげる(見返り、見返り)
見返りは何でも
 

 

すみません・・お借りしました