今日は朝からややこしいお天気ショボーン

オールウェイズ歩くのお友だちはいつも通り元気いっぱいですスター


では今日もEnglishlesson爆笑スタートびっくりマーク

みんなお部屋の真ん中に集まって〰︎照れ


Welcome to our English Lesson! 

To start the lesson we greet each other good morning and tell our names one by one. 😊

まずは、自分のお名前を答えますウインク

少し恥ずかしそうにしながらも、とっても嬉しそうな子どもたちラブラブ



And then today we only focus on the four letters of the alphabet which is 

“Aa, Bb, Cc and Dd”. ☺️

次は、ABCの発音です照れ飛び出すハート

Anne先生の口の動きを、じーっと見ていましたおねがい


We learn the Upper case and lower case, each letter sounds, puzzle and gave each word 

which starts with letters Aa, Bb, Cc and Dd. 

カードを使って、発音の練習もしました爆笑びっくりマーク

『Apple』りんごはみんな自信満々で、大きな声で答えてくれましたよチュー飛び出すハート



We also tried to write letters Aa, Bb, Cc and Dd on the white board. 😊

次はホワイトボードを使って、『A.a』『B.b』を書きました照れびっくりマーク先生と一緒に練習です爆笑


Each and everyone got their chance to write 

and trace each letters. 😊


Next lesson will be focusing on the next 

4 letters of the alphabet “Cc、Dd”🥳


Each and everyone got their chance to write 

and trace each letters. 😊

大きいクラスの子どもたちは、『C.c』『D.d』を書く練習もしましたよラブ飛び出すハート

ペンを持つ手にも力が入るぐらい、集中して取り組んでくれました爆笑飛び出すハート


Well done and everyone did a great job! I hope to see you all again on our next lesson. 

みんなとっても真剣に参加してくれて、素晴らしかったですラブ

次の英語も楽しみだね口笛