Today we started with self introductions! 

今日は自己紹介で始まりました拍手


しっかりと名前を言えていましたラブ


みんな上手ですね〜ハート


「みんなかっこいいキラキラ

と小さい子たちもじっと見ていますキョロキョロ


Then we learned greetings for different times of day and practiced the abc’s and counting.

朝、昼、夜、寝る時の挨拶を勉強!!

それからabcと数字を皆で練習しましたルンルン


元気よく発表できていましたOK


Then we sang the Valentine’s Day song. I-Chan really likes this song!

次はバレンタインの歌に合わせてダンスルンルンルンルン

Iくんノリノリです爆笑


Then we spent some energy with the walking  walking song.

その後はwalking walkingの歌で

全力でdancingピンクハート

すごく楽しそうおねがいおねがいおねがい


The older kids practiced numbers again with the jump game. I-kun finished again today! S-kun and m-chan got close!

年長組さんは今日も大きい数字を練習しました爆笑

Iくんが今日もクリア拍手

MちゃんとSくんはもう少しでした!惜しい笑い泣き


Then we played eigo card game 

それで英語のカードゲームをして、、、


And practiced numbers with the valentine them fill in the blank.

バレンタインがテーマの数字のワークチョコがけハート

集中して取り組んでいました!


今日も楽しかったEnglish Lesson気づき

また来週〜ニコニコ