Good morning everyone!太陽

おはようございます!乙女のトキメキ乙女のトキメキ


Today we started out with self introductions. “What’s your name? I’m …”

今日は英語の自己紹介で始まりましたふんわり風船星ふんわり風船ハート

「名前は何ですか?私は〇〇ですウインク


Then practiced the alphabet. 

次はアルファベットの練習ラブキラキラ


Next we learned some opposite words.

Old young, hot cold, dirty clean etc…

今日は反対言葉を勉強しましたOK


暑い寒い、上下、汚い綺麗など上矢印下矢印


しっかり指をさして答えます100点



先生との会話も楽しみながら進めますルンルン



小さいお友達も絵があるとわかりやすいですね電球


Then we reviewed animal sounds and names.

次は動物の名前と鳴き声を復習しました犬猫ゾウ


The older kids played the card taking game.

大きい子はその後カード取りゲームをしましたパー

今日はrくんとiくんの勝ち炎炎


After that they matched words starting with Tw.

最後はtwから始まる言葉を勉強してマイズで遊びましたおねがい


Then did a word maze!



今日もたくさん遊んで、たくさんお勉強してがんばったねラブまじかるクラウン