Happy valentines to everyone. Here are a few 'valentine' phrases which might be useful for this occasion:
  • Can you be my valentine?
    • バレンタインを一緒に過ごしてくれる?
  • I made this for you
    • 私はこの作らあなたのため.
  • I think you as more than a 'friend'
    • 私は、友達以上としてあなたのことを考えている。
  • We are meant to be together
    • 私たちは一緒になる運命だったんだ。
  • You mean so much to me
    • あなたは私にとって、とても大事な存在です。
 
Have a sweet sweet valentines!... stay out of the restaurants, they're much likely crowded. Drop by ALPHA cafe instead, and 'Chat with the world!'