Ruiのブログ

Ruiのブログ

Yes. I am the one who´s going to save the planet. And mankind. But until then, I´m just trying to live a normal and happy life!

Amebaでブログを始めよう!
Friday!!!!

And it´s a beautiful day!!!!

チョキ


It´s Valentine´s Day ラブラブ恋の矢ラブラブ

I´m at the office right now ガーン

Working like hell ショック!

It´s raining like hell outside 雷

And I still need to go out to buy S´s Valentine´s gift 女の子



叫び