instalive #now






.
.
.
.One of the products of Chuao Trading Co.
i invited to a tasting of Venezuelan coffee.
The couple who runs the farm and the barista who came all the way from Venezuela (25 hours) were there to introduce El Recreo farm and to talk about the coffee.
The coffee was roasted on the spot, and the good aroma of coffee filled the air instantly

Reunion with Rami after the 
#RonCarpano launch party in March.

 
チュアオトレーディング株式会社の商品の一つ
ベネズエラコーヒーの試飲会にお招きいただきました✨

エルレクレオ農園紹介やはるばるベネズエラから
25時間かけて来日した農園を経営するご夫婦や#バリスタさんもいらして

その場で焙煎。瞬時にコーヒー☕️のいい香りが立ち込めていました🌹🌹

2種類のコーヒーと#chuaochocolate ←
#RONCAARUPANO 🥃LAUNCH PARTYでも沢山戴き、
@chuaotradingve 
#横浜ベイシェラトンホテルアンドタワーズ  大人気イチゴブッフェフェアでも#chuaochocolate 使ったスウィーツを堪能しました🍓

一日何杯もカプチーノいただく#coffeelover
【papaの影響 】の💕私にはたまらないイベント😇お招き有難うございました🌺

チュアオコーヒーやチュアオチョコは
チュアオトレーディングのHPから❣️#chuaotrading 

久しぶりにラミちゃんにも会えてうれしかったです💕
様々な事業をやられています❣️凄っ

venezuelacoffee 
#chuao 
#chuao_venezuela 

#chuaocoffee