Never been this early to come to the airport for my flight.
It's because of my husband who is on time OZ 😆
Okinawan wife who has Okinawan time never be that early before.
Thank you my family here in 🇦🇺 and in Japan🇯🇵 , and all my staff members and community for sending me back when I need🙏💙
Just really appreciate 🙏💙

こんなに早く空港に来たのは私の人生初めて😆(4時間以上前!)
オーストラリア人のくせにオンタイムな旦那様のおかげです。
私1人だとなんだかやっぱりウチナータイムになってしまうダメダメな私です。

何かあった時にすぐに帰してくれる家族に感謝🙏💙
そしてうちのスタッフさんもコミュニティのいろいろな方々も、感謝しかないです🙏💙

そして、私のおばあは、
このタイミングだからこそ、
だから、
今まで待ってたのかなぁと思っちゃいます。

ありがとう。