- 前ページ
- 次ページ
YOYO 昨天很頹的我.經過不停找朋友聊天下
好像有點活過來的感覺ヾ(@°▽°@)ノ
今天一整天在BID場看有的沒的
果然宅女還是網購來得輕鬆呢
做了很久的RESEARCH.很想買涼鞋呢
不過LINK都在姐姐電腦-_-
不過好充實的在逛啊
晚上是跟男友的約會
因為昨天我是太無聊的抱怨自己很悶
然後他就約我上街了..去了APM呢
上一次去是一年前喔!!!
到步就去了FOOD COURT 吃了PEPPER LUNCH
等了30MINS的菜..有夠久的..不過蠻好吃呢
不過我還是對於跟男友上街很有障礙
都覺得很不自在..今天是很有目的的看東西
比起平時只是繞幾個圈來得認真
可是還是不想買的感覺..
由於非常想花錢.就在最後去了王牌о(ж>▽<)y ☆
買了一 直都不捨得買的金盞花呢!!!
由於從前用過..沒用就覺得油很多.
但早陣子在長期捱夜&功課壓力下
我的左面生了一粒粒..有6-7粒-_-
不是豆豆.沒有龍.但是就很顯眼
加上我早前一直都沒保養
油是不停地多.所以就買了呢
好高興的感覺!!!!HAPPPYYYYヘ(゚∀゚*)ノ
唉放左假.鬆一口氣之後
開始覺得自己好頹..
好想做好多野.但係就咩都提唔起勁...
好頹好冇用..
又肥-_-夏天到好想好輕盈咁
又便秘-_-好想死
d牙又註哂.好痛..又唔敢去睇牙
媽媽想帶我去laser.又覺得自己未做好ready
成日見到fok咁多朋友咁開心
日日落街就有人陪.又去打波又去踢波
好青春好熱血
前幾日見到既佢
身材fit到不得了.好firm..仲有muscial
好吸引人-_- 好開心
佢真係好..
但係我就日日唔知自己做梗咩咁
食屎-_-
我d heart去左邊
我d朋友呢..我既開心我既crazy呢
sigh
