今年のHalloween!!
俺はマイケル・ジャクソンになりました!!
Who's Bad!

$『ハリウッドで、愛をさけぶ!』 新進映画監督 北村昭博   AKIHIRO KITAMURA OFFICIAL BLOG  

$『ハリウッドで、愛をさけぶ!』 新進映画監督 北村昭博   AKIHIRO KITAMURA OFFICIAL BLOG  

$『ハリウッドで、愛をさけぶ!』 新進映画監督 北村昭博   AKIHIRO KITAMURA OFFICIAL BLOG  
俺の親友のライオネルはホットドッグに!(笑)

$『ハリウッドで、愛をさけぶ!』 新進映画監督 北村昭博   AKIHIRO KITAMURA OFFICIAL BLOG  

$『ハリウッドで、愛をさけぶ!』 新進映画監督 北村昭博   AKIHIRO KITAMURA OFFICIAL BLOG  
ホォーウ!

ハウスパーティーに行って、
俺は心の底から楽しみました!

ダンスフロアを勝手に作って、踊って、

めちゃ飲んで、

食べて、

長時間、語り合いました。

おかげで最高に楽しかったので、
そんなアナタにこの曲を捧げます。

Kings Of Convenienceの
「I'd Rather Dance With You」です。


http://www.youtube.com/watch?v=C9r9sQ6PHOM



I'd rather dance with you than talk with you
So why don't we just move into the other room
There's space for us to shake, and hey, I like this tune

Even if I could hear what you said
I doubt my reply would be interesting for you to hear
Because I haven't read a single book all year
And the only film I saw, I didn't like it at all

I'd rather dance, I'd rather dance than talk with you

The music's too loud and the noise from the crowd
Increases the chance of misinterpretation
So let your hips do the talking
I'll make you laugh by acting like the guy who sings
And you'll make me smile by really getting into the swing

Getting into the swing, getting into the swing

I'd rather dance, I'd rather dance than talk with you

I'd rather dance with you