どもども、あの撮影からどうも疲れが残っている感じの
アキヒロです。

次に俺が監督する作品が決まりました!!
来週の木曜日に撮影に入ります!!映画

ま、映画じゃなくて、コマーシャルだけどね。
えへへっ!(笑)

UTBというロスで放送している日系のテレビ会社に
依頼されて、撮る事になりました!!
お金ももらいます!! 仕事ですな。好

「HONDA YA」っていう、ロスにある日本の居酒屋チェーン
のコマーシャルです。

でも、コマーシャルだからって、なめんなよ!!
俺のようにセンス天才的才能で勝負している監督
によって生み出されるものは絶対に他のモノとは違う
言う事を証明してみましょう!! 

一度見たら忘れられない、今までにないコマーシャルに
なる予定なので、楽しみにしてくださいね!!

俺はこうやって、仕事として色々な作品をドンドンと監督
して、お金もらって、技を磨いて、次の長篇映画につなげて
いこうと思っています。

というわけで、俺は制作会社を立ち上げる事にしました。
その名も!!
「Disco Cherry
Productions」


俺の才能を使って、良い作品をオラオラ!!と
プロデュースして、金をガツンともうけようと思っている
ビジネスパートナー/プロデューサー、又は出資者を募集
します。もし興味のある方は、
akicherry@gmail.com  
までお願いします。

俺はマジでやりますよ。 
貧乏な才能ある映画監督で終わるつもりは全くないです。



Hello, This is Aki who is still tired from the tv shooting
the other day.

My next project has been set.
We will start shooting on this thursday!

Oh, it is not a film. It is commercial.
haha!

I was asked to direct a commercial by UTB, Japanese TV
company in Los Angeles. I will get paid. It is work.

The commercial is for this Japanese Bar "HONDA YA" in
LA.

Hey, don't think making commercial is weak!
I will show you that I am a director with genius talent
and my work is different from others!!

This commercial will be something you will never forget!

I will keep directing those works, get paid, keep being sharp
and continue to make feature films!

so I decided to come up with Production Company.
It is called "Disco Cherry Productions" !!

I am looking for a business partner/producer or investor
who want to make millions using my talent as a director.
If interested, please contact me at
akicherry@gmail.com
Thanks so much!

I will do this for real.
I will not end up a poor talented movie director in my life.