どもっ!! ひさしぶり!!!
元気ですかあ!? 俺は今日やっと仕事が終わったので
Happyでーす!!ニコニコ

この1週間はTBSの 稲垣吾郎が出ている、「Goro's Bar」の
撮影がロスであり、その撮影の手伝いのバイトしてきました!

次長課長の河本さんや井上さん、あとキャサリンとディラン
の友近さんとなだぎさんが出演していました!!
あと、中山きんにくんも! 

自分の仕事が忙しくて、全然彼等と話せなかったのですが、
みなさん凄く良い人そうでしたよ!チョキ

俺は11人乗りのバンをLAの様々なロケへ、
スタッフを乗せて、運転しまくりでした!!

さすがに11人乗りのメチャでかい車を運転するのは
初めてだったので、ずーっと緊張していました。
かなりてんぱっていたよ!!

いままで俺が見ながら育って来た、日本のテレビの撮影を
この目で見たのは凄く良い経験でした!

でも、まあ俺の映画の「I'll Be There With You」のほうが
全然大掛かりで、俺達のクルーはこの番組の10倍くらいの
人数がいたので、正直、「テレビ? TBS? ぷっ! 
規模小さっ!」と内心思っていました。(笑)
俺はやっぱりTVよりも、映画だなと思いました。

まあ、単なるバイトのドライバー野郎が生意気な事を
考えていたなんて、誰も思っていなかったでしょう。 
このブログを読まれたらバレるけど。
まあバレても全然オッケーですよ!!

オラア!! 映画はコマーシャルと違って、やっていても
お金には全然ならない。
けど、そのかわりでけえ夢がつまって
いるんだよ
!! 

もう最近は日曜日も働いて、体が疲れているけど、
それでもまだまだいけますぜ!! 俺の心は疲れていない!!
もっと、もっと映画監督として成功して、俺のお母さんに
ハワイに豪邸を建ててやる!! だから、どんなバイトでも、
俺の心は疲れない!!

夢に向かって頑張っているから!! 

まあ、もう疲れたから、寝ます。(笑)
文もメチャクチャだし!!(笑)
ま、あなたなら俺の言っている事、わかるでしょっ!ドキドキ


YO! Wassup!! I am feeling so happy cause I just finished my
job today!

I have been working on Japanese TV show which was shot
in LA. There were a couple of famous Japanese
comedians in the show but I could not really talk to them
because I was busy doing my part.

I was driving 11 people seats Van all over LA.
Driving, driving, driving!!
I had never had the experience of driving that huge car so
I was feeling nervous!!

It was pretty cool to see How Japanese TV show was shot
just because I grew up watching those kind of shows in Japan.

However, our production of "I'll Be There With You" was
way bigger than this TV production so I was pretty good!
I like film production way better than TV production.
That is for sure!

Anyway, recently I do not have a day off. I even work on
Sunday now and my body is tired..but my mind is not!!
I can keep going more and more!! I will be more
successful as a film director and I will buy a big house in
Hawaii for my mom!! so whatever jobs I do now,
My mind and spirit get never tired!!

Because I am working hard for my dream.
and our dreams..

I am so tired so I am going to bed. I have no idea
what the hell I am writing now!

I know that you know what I am saying though! love ドキドキ