わんわんDisco Cherryわんわん

俺の愛犬、ディスコチェリーの話!!ここ1週間ほど休みを
もらったので、ずーっとディスコチェリーと一緒でした。 
映画の編集のオフィスにも連れていったほど。(しかも、
エディターの床の上でめちゃバカでかいウンコをドロップしや
がりました!!(笑) でも、ウケたから、グッジョブ!!)

もう産まれて3ヶ月のこのメスイヌは、本当によく食べ、
そしてよく寝ます。 一日のほとんど寝ている。というか、
突然暴れまくって、突然お休みモードになる。 暴れる時は、
マジで全力疾走で狭い家の中を駆け回って、家具に
そのまま頭からガーンって突っ込んで、「あっ!死んだ!?」
と思ったら、全然ケロっとしてまた全力疾走です!!

それでおもちゃが必要だなと思い、ディスコチェリーと
同じサイズの熊のぬいぐるみを与えてやりました!! 
メチャクチャ喜んで、しっぽをふりながら、その熊の
ぬいぐるみをボコボコにします! しかも、プロレス技で
、ちゃんと前足と後ろ足で相手を固めて、マウントを取るよ
うに上にのって、それから噛みまくり!!!
しかも、グルグル回りながらのローリング噛み!! 
ディスコチェリー、強い!!
一日で、その熊のぬいぐるみの頭が裂けて、中身が出ている
惨殺死体みたいになり、速攻で捨てました!!(笑)
でもまあ、ディスコが異常に強いのも、ワケがあるのです。

それはある日の夜でした。 夜の11時頃、ディスコちゃんと
家の外の前庭エリアでぼーっと星を見ていた時です。 なん
か、急に殺気を感じた俺は「えっ!? マジかよ!!」と
思い、あたりを見回しました。 すると、ディスコの横に
あった電柱の陰から、一匹の黒くてデカイ猫がじーっと
ディスコの事を見ているのではありませんか。 一瞬、俺も
かなり恐怖しました。や、殺られる!! ディスコは、
あまりヤツの事を気づいていない様子で、外に落ちていた
葉っぱをムシャムシャと食っていました。(笑) 
あんた、無防備過ぎ!! 

猫を見ていると、もう、
「おっ!!なんだあの小さいヤツは? ネズミ? 
いや、でもなんだか犬っぽいな。 犬か? いや、でも
あのサイズだと、ネズミかな? ネズミだったら、
とりあえずぶっ殺すとこだけど、マジで。 でも、犬っ
ぽい!! なんだ、こいつ? 犬? ネズミ? ええ~!? 
迷うなあ!! でも、まあ犬っぽいネズミという事で!!
オッケー!!ぶっ殺そう!!」と思っているというの
が、バレバレでした。 恐怖!!!!

すぐにディスコチェリーを抱き、家の中に入れて鍵を閉めま
した!! ヤバかった。 あの猫とお前が今戦ったら、
絶対負ける!!! というか、お前、小さすぎ!!! 
なんか、
ロード・オブ・ザ・リングに出てくる小さい生物みた
い!!! 本当に犬かよ、お前!! チワワ、弱っ!! 
と今、ディスコチェリーが置かれている状況に俺はかなり
絶望してしまいました。 それで、とどめを刺すように、
俺の親友の一人であるライオネルが
「フクロウとかの肉食のに気をつけろ。ディスコチェリー
くらいのサイズだと、ここらへんを飛んでいるデカイ鳥に
ネズミと間違われて、上からワシづかみでさらわれて、、
それで生きたまま食われるぞ!!」とマジで恐ろしい事を
言って来ました!! というか、そんなに他の生き物に
ネズミと間違われるディスコチェリーって、、、、、
まさか、実はネズミ!!?? 

それからです。 俺とディスコチェリーの「特訓」が
始まったのは!! とりあえず、腕力が重要になると思っ
た俺は、ディスコの腕と肩の筋肉を鍛えさせようと思い
ました。 ディスコは俺がソファーに座っていると、
ソファーの上に必死に上がろうとするのですが、それを
利用して、ディスコの前足をソファーの上にかけての
懸垂(けんすい)です。上にあがりたいから、
めちゃ必死です!! うおおおおお!!って感じで毎日
それを繰り返していると、そのうち腕と肩の力だけで、
自力でソファーに上がるようになりました。 マジかよ!! 
恐るべし!! 肩と腕の筋肉はかなり凄くなりました!! 
それから、空からの攻撃に備えて、家にある様々な
ぬいぐるみを上から、ディスコに奇襲攻撃をかけます。 
普通に俺が手で操って、ぬいぐるみがパンチやキック、
頭突きなどをマジでディスコに繰り出します!! 
オラオラオラオラ!!このぬいぐるみは強いぞ!! 
でも、興奮したディスコチェリーに敵うものはありません。
すさまじく早い攻撃でガシッと噛み付いて、放しません。
それで、噛みながらローリングする、「ローリング
噛み」
や、噛みついて、両手をつかい、肉を引きちぎる
「残酷ゾンビ食い」などの必殺技を習得しました!!

やべえ!! 俺のディスコチェリーをドラゴンボールの
天下一武道会に向けて鍛える亀仙人ばりに鍛えて
しまった!!!! オッケエ!! 猫でもフクロウでも、
かかってきやがれ!!!

そういう自信を静かに背中から漂わせるようになった、
ディスコチェリー。俺もそんな彼女の強さを誇らしく
思いました。

それで、今日は友達がやっている店に出かけた、俺と
ディスコさん。その友達が俺と同時期に飼いだした子犬が
いました。子犬といえども、大型犬のブルドッグみたいな
かなりデカイ犬で、俺に襲いかかってきたらどう戦おうか
妄想してしまいました。ヤツは強い、、 
そうしていると、俺はある事に気づきました。 横にいる
ディスコチェリーが戦う気満々の目を輝かしている事を!! 
「アニキ、ここはアタシに任せて下さい!!」
なんて頼もしい!! 
そして、俺が反応するよりも早く、ディスコは雄叫びを
あげながら、そのデカ犬に突進していきました!!! 
マジ、すげええええ!!!!!!! こいつは殺る気だ!!! 

「ローリング噛み」か!?
それとも、「残酷ゾンビ食い」か!?



ボコッ!!! 待ち構えていた余裕の表情のデカ犬は
右の前足一本で、ガツンとディスコの顔面を殴りつけました!
!! キャイ~ン!! その一撃でぶっ飛ぶ、ディスコチェリ
ー!! 速攻でクーンクーン泣いて、俺の足元に逃げ帰って
きました!! 

ええええ!!! ディスコチェリー、やっぱり弱っ!!!!
(笑)




アンタ、何見てんの!?
What are you looking at!?


ぶっ殺す!!
I will fuck you up!


噛みまくる!!
I am biting you!!


必殺!! ローリング噛み!!!!
Rolling and Biting!!



It is about my lovely dog, Disco Cherry! My boss gave me
a week long break finally so I have been with my dog all
the time! I took her to my editor's office and she took
the biggest shit on his floor! It was funny so disco,good
job!!

She is a three month old and she eats and sleeps a lot.
She is sleeping all day and all of a sudden, she wakes up
and absolutely goes crazy!!!! She runs around our house
so fast and she crashes into our furniture from her head!!
Every time that happens, I think she is dead. But she wakes
up and starts running again as if nothing happened!!

So I thought she needed a toy to play with. I gave her a
teddy bear toy. She got so happy. She started to shake her
tail and kept biting the toy like a crazy dog! She does it like
a UFC fighter! She used her legs to hold the bear and just
kept biting! She was rolling when she was doing it so the
teddy bear was broken apart in a day! I had to throw it away
cause it was like a brutally murdered dead body. 
Disco Cherry is so strong and there is a reason for it.

It was one night a couple of weeks ago. At around 11pm,
I was watching stars with Disco at outside of our house.
Then,Suddenly, I felt some kind of killer instinct feeling
from somewhere. I looked around and I saw this huge
black cat staring at Disco. I felt danger. Oh my god! Disco
will get attacked!! Disco did not even see cat and was
eating fallen leaves.

I knew the cat was thinking "Oh! What is this small
animal? Is it rat? but it looks like a dog. Dog? but it is so
small, it must be a rat. If it is a rat, I must chase it and kill
the motherfucker,seriously! but it might be a dog..What the
hell? Is it a dog or a rat? hmm..oh well it must be a rat who
looks like a dog! OK! Let's attack it!" OH MY GOD!

I took Disco Cherry to home and locked the door. I told her
"Man, that was dangerous! If you fight that cat now, you
will lose for sure! Man, you are way too small!! You look
like a creature from Lords of the ring! Are you a really dog?
Chiwawais weak!" I was feeling despair because of the
situation she was in. And on top of it, my friend lionel told
me to watch out for all the birds flying around in my
neighborhood. He said "Those bird might mistake her as a
rat and catch her and eat her alive! " I guess many animals
think Disco Cherry is a rat! Is she a rat!?

And that is how it all started! I started to train her!!
I knew her legs strength is a key so I decided to work on
her front legs! Everytime I sit on the couch, she tries to
climb up on it so I took advantage of it. I put her front legs
on the couch and had her do push ups!! She wanted to go
up so bad so she was trying so hard! We kept doing this
exercise and one day she became able to climb up on the
couch by herself, using her strong legs and shoulder!!
Crazy strong!! Then I was using the animal toys to prepare
her for the attack from sky!
I controlled another teddy bear with my hand to punch, kick,
and hear-butt Disco Cherry! This teddy bear is strong!! but
nothing defeats excited Disco Cherry. She torn apart the
teddy bear again so fast!!

I started to feel confident about her. She became such
a strong dog! I am so proud of you,Disco!

Today, I went to the store where my friend was working.
He had a puppy in the store who was way bigger than
disco even though they are almost same age. I was
fantasizing about my battle against that strong dog!
Then I noticed something. Disco Cherry was ready to
fight that dog. She was so confident. She was saying
"Hey Aki, Let me take care of this." I was so proud!
Before I could react, she started to rush into the dog!
WOW!! She was going to show what she learned from
the training!!

Bang!! The big dog punched Disco cherry in her face with
his right front leg and knocked her out! She started to
weep and came back to he for help!! What the hell Disco!!