トランスフォーマー! トランスフォーマー!!

この間の土曜の夜にトランスフォーマーを
観に行きました!!やっぱり、ロボはいいねえ! 小さい頃は
俺も自分だけのロボが欲しいなあと妄想していました。 
ていうか、今でも欲しい!! 俺だけのロボ!!

俺の感想は、、いやあ、こういう映画は映画館で観なければ
いけないっていうか!!マジでロボが格闘していた!! 
いや、映画監督なのに、そのくらいの映画批評か!?
と思われるかもしれないが、そういう映画なんだよ! 
マジにロボが市街戦をしているのを現実に俺らの目の前に
見せている。 それをするために映画を作る。 それは俺は
凄い事だと思う。

思い起こせば、俺が初めて、ハリウッドというものに興味を
持ったのも、スピルバーグの「ジュラシックパーク」を見て、
「おお!! マジ、恐竜が生きている!! それでもって、
人を喰っている!! どんだけー!!
って感動したからだ。 それで、今回のトランスフォーマー
のエクゼクティブプロデューサーをやっているスピルバーグ! 
彼はかなりの変態だ!!。 凄いヤツだぜ!!


監督はマイケルベイ!!! 俺は彼の昔の作品が好きだった。 
「バッドボーイズ」や「ザ ロック」など。 でも、
アルマゲドンあたりから、こいつのストーリーテリングって
全然なってない!! というか面白くねー!!と思うように
なってきた。 だから、正直な話、映画を観るまではかなり
ナメた態度で、マイケルベイの事を見ていた。 
「えっマイケルベイ?? あーあー、大味やなあ! 
マクドナルドのハンバーガーかよ、お前の映画!! 
ケチャップつけすぎ!!」って感じで、かなりヤツの事を
ナメていた。

でも、この映画を観て、まあそれはそれで良いのかなと
思った。というか、このトランスフォーマーの
特色とマイケルベイの才能が、これ以上のものはないって
くらいに合っている。 

エンターテインメントなんだよ!!!!!!


すんません。叫んでしまいました。 
まあ、まだ見ていない人は予告編をどうぞ!!
日本ではいつ頃、上映? ぜひ、劇場で見て下さい!! 
というか、これを家のテレビで見ても、
ぜんぜん面白くないぞ!!! 
マイケルベイやから、ストーリーがなってないから!!(笑)

トランスフォーマー 予告編
http://youtube.com/watch?v=s7uXvqfQvNI


まあ、とりあえず今まで書いたのは、コレを見てもらうための
前フリです。


リアルトランスフォーマー!!
こいつらヤバ過ぎだぜ!!!
http://youtube.com/watch?v=akNJ6S2UqsE



I went to see "transformerss" on Saturday night!!
I love Robot!! When I was a little kid, I was dreaming of owning
my own big robot! Well, I want it now!! My own robot!!

What I thought about the movie? This kind of movie must be
seen in a movie theater!! Those robots were fighting for real!!
You might think "is that all you can say? You movie director."
but yes, that's All I can say. They want to show that those
robots fight each other in a reality in front of our eyes.
And that is why they make a movie. I think that is just
unbelievable. I remember when I first saw Jurassic Park by
Spielberg, that was the time I realized that I wanted to go to
Hollywood. I was like " WOW!! I am watching live dinosaurs
moving!! and They are eating people!! Oh my god!!"
And this "Transformers" 's executive producer is
Steven Spielberg. He is one crazy person!! I love it!!

The director is Michael Bay. I liked his old movies such
as "Bad boys" or "the Rock" but I started to lose interest
in him since he made Armageddon.
Everytime I hear his name, I thought it would be a bad
Hollywood movie with no interesting story..

And I saw this Transformer and I thought it was great
that Michael Bay directed it. The characteristics of
Transformers was perfect for his special talent.
It is entertainment!! That's it!

You should watch this film in a movie theater because
this movie will suck in your dvd player!
It is after all Michael Bay film!!


Transformers Trailer
http://youtube.com/watch?v=s7uXvqfQvNI

The reason why I wrote this blog is to show you this!

Real Transformers!!! They are nuts!!!
http://youtube.com/watch?v=akNJ6S2UqsE