どーも、初めまして!! っていうか、今まで
この「ハリウッドで、愛をさけぶ!」ブログを
読んでいただいているファンの皆様に初めまして
というのは変なんですが、、

なんと、アメブロの主のサイバーエージェントから
数週間前に連絡がありまして、この俺のブログが
オフィシャルブログになる事が決定しました!!!

ようするに、
芸能人枠っていうやつですね!!
さすが、サイバーエージェント。
俺様が近い将来に天下を取る
という事をわかってらっしゃる。

俺が天下を取った日には、サイバーエージェント
にはリスペクトを表して、北村昭博から
サイバーアキヒロに名前を変えます!!

嘘です!! (笑) というか、サイバーアキヒロって
ダサイなあ!!!!!!! 弱そうっ!! ぷっ!!(笑)

これからも、ハリウッドで戦い、成長していく若き映画監督の
生き様を皆様に発信していくので、よろしくお願いします!

とりあえず、アメブロにブログを書いている、アイドル達
には宣戦布告をしたいですね! 
覚悟しておいて下さい。 へへへ、、べーっだ!

俺の映画の次回作は東京を舞台にする予定の凄い映画なので、
俺が東京に出て来た時は、一緒に遊びましょ!!!!

グッナイ!!




Hi Nice to meet you!! I know it sounds little
strange to you who have been reading my blog..

But I just got contacted by Cyber Agent who created
this amazing blog and they want me to write as a featured
official blog!!

Yeah, it is like a celeb's blog!! Cyber Agent knows
that I will take over this world soon!

And when I take over this world, I will change my
name to Akihiro Kitamura to Cyber Akihiro!!

Just kidding!! What the hell is Cyber Akihiro!!
What the fuck!?

anyway, I will keep writing about my daily crazy
live as a young hollywood filmmaker who is
fighting hard and growing up fast!!

I am ready to declare the war to all the celebrity
Japanese super stars!! Get ready for me!!

My nest film will take place in Tokyo and it will be
the greatest film you have ever seen!!
Let's play together when I come out to Tokyo!

Good night!!