いやあ、最近は忙しくてディスコチェリーには
夜しか会えません!!悲しい!!

でも、俺の事をパパだと思っているようで、いつも俺の後を
つけて来ます。それで、さんざん暴れまくってはこうやって
俺に体をピターっとくっつけてお休みします。

まだ、2ヶ月で子供なのですが、俺の家に来た当初はちゃんと
おしっことうんこを犬用トイレの紙の上でしていたのですが、
最近なぜだか無差別攻撃でソファーの上や、俺のベッドの上で
用を足すようになりました。だから、最近は洗濯をしまくりです。

昨日、俺のベッドでまた大量に小便をしやがったので、マジにムカ
ついて、おしりのあたりを叩き、俺の所に駆け寄ってくるのを無視
していたのですが、クーン、クーンと悲しく泣き始めて、健気に震え
ながら俺の所に寄って来たので俺も叱りすぎたかなと可哀想になって
抱きしめてあげました。

まあ、まだ子犬だからしかたがないのかなあ。
みなさん、室内犬を飼っている方がいるなら、その事についてのしつけ
についてアドバイスを下さい!! お願いします。

あと、写真で見たらわかるのですが、ディスコチェリーの頭が
赤いのは、家にいたアメリカンガールがふざけて、赤いペンで頭に何か
書こうとしていたら動いたから中途半端にわけのわからないものが頭に
書かれてしまいました!! (笑)

俺のディスコチェリーに何してんねん!!! (笑)










I have been so busy lately that I can only meet Disco Cherry at night..
I am sad!!

but she thinks I am her father so she follows me everywhere I go.
then she goes crazy jumping around and bite everything around her.
After that, she put her body next to me and goes to sleep.

she is just two month old baby. When she first came to my home,
she was peeing and pooing in her dog toilet paper sheet. but
recently, she is being a bad girl and she pees and poos in my bed
or my couch!! I am busy going to laundry because of it!!

last night, she peed a lot on my bed and that got me really angry,
so I spanked her butt and ignored her when she was trying to
run up to me. Then, she started crying sadly and tried to come up
to me shaking. I felt sad myself so I hugged her with my love.

I guess she is still a puppy. Please give me an advise if you have
an experience with a indoor dog!

by the way, you can see something red on her head in the picture..
That is because my friend tried to write something on her head with
a red pen..

What are you doing to my Disco Cherry!!