日本にいる時に人間ドックに行ってきました。別にどこも悪い所はなかった
のですが、28になったので、一度点検のためにね。全然、健康だったのですが、
一つだけ悪い所が!!

視力が落ちていたー!! ええ! マジで!?
0.5くらいになっていた。
ファック!!!
速攻でメガネ屋さんに行き、メガネを着けてみると!!
あれ摩訶不思議!! めちゃくちゃクリアーに綺麗に見える!!
今まで、目が悪いなんて全然気づかなかったよー!!! (笑)
確かに夜は標識が見えなかった!!! 

というわけで、メガネ男子になりました。

突然、メガネフェチの女の子が現れて、その子といろいろな事になってしまった
りすると、もうずーっとメガネをつけているかもしれません。(笑)
今の所、夜の運転中だけですが、、

それにしても、胃カメラを生まれて初めてトライして、修羅場を見ました。
パニックになって、鼻で息の仕方を忘れ、口にはヤバイチューブが入っているし!!!
呼吸が出来ずに悶え苦しんで、全く俺に何が起こっているかわからない二人の優しい看護婦さんに押さえつけられながら、号泣してしまいました。

新手のSMプレイかよ!! (笑) 


I went to a hospital in Japan to check up my health. Nothing was wrong with me,
but I just wanted togo check my whole body because I turned 28 this year.
Everything was great except one thing!!

I find out that My eyesight got worse and I was told that I needed glasses!!
FUCK!!
I went to the store that sell glasses and tried them on me.
WOW!! I can see way more Clear and beautiful!!!!
I had no idea that I could not see well before!! HAHA!
Now I think about it, I could not read a sign at night!!

So I became a man with glasses now.
If suddenly a girl with a glass fetish comes up now in my life,
and she and I get into some kind of business,
I might just keep waring this glasses!! haha!

right now, I just wear them when I am driving at night,,

Oh by the way, I had to swallow this tube with a camera to check the inside of my stomach!!

It was the 1st time for me to try
Stomach tube insertionin in my life and I experienced HELL!!
Oh my god, I was panicking! and I totally forgot how to breathe through my nose!!
and I had that crazy tube in my mouth!!
so I was moaning and struggling because I could not breathe at all!!
These two nice nurses were holding down my body!! I was weeping!!

Was it some kind of BDSM PLAY!?



A man with glasses メガネ男子