Nゼロは今年、世界進出することになりました!といっても、世界に行くお金はないので、日本にいながらにして世界進出します。その第一弾「ごめんね☆My Way」英語バージョンが15thライブで発表されました。後日、You Tubeにアップして、海外で人気が出るのを待ちます。行く行くはロンドンか、ロスか、ニューヨークあたりでのライブを目指します。ぜひ歌詞を覚えて、一緒に歌ってください。MIXも英語でお願いします。



「Goin' My☆Way」


You know what, babe?
Keep going to get my way
I wanna shout "I ♡ U"loud to the world
Do you wanna change our future?
Together, we can be "a Perfect match!"


Whenever I see your face,
you make me feel like I am lucky
to see some miracles

Today I feel something that makes me strong
to tell my heart directly to you without joking


Hey you, don't you really get my feelings for you?
Do you perfectly get what I wanna tell?


You know what, babe?
Keep going to get my way
I wanna shout "I ♡ U"loud to the world

Seeing your sweet smiles for our friend
made me tell my heart to you


So it will be great we can go out on a date (yeah)
You know you love me like I do, babe
Do you wanna change our future?
Together, we can be "a Perfect match!"



Whenever I see your smiles with your teammates
You make me feel like it's too hard to reach you

Today I need a bit more guts to say
important magic spells of love, for our new steps


Hey you, don't you really get my heartbeats for you?
It's too loud for me, hope you don't find this…


You know what, babe?
Keep smiling but worry inside
It's hard to control my feeling
Like riding on a roller-coaster,
my heartbeats are getting louder!


So it will be great we both feel like the same(yeah)
Hope you like me like I do, babe
Can I trust your smiles for me
are the ones for one you're in love?


You know what, babe?
Keep smiling but worry inside
It's hard to control my feeling
Like riding on a roller-coaster,
my heartbeats are getting louder!


You know what, babe?
Keep going to get my way
I wanna shout "I ♡ U"loud to the world
Seeing your sweet smiles for our friend
made me tell my heart to you


So it will be great we both feel like the same(yeah)
Hope you like me like I do, babe
Can I trust your smiles for me
are the ones for one you're in love?



日本語訳


ねえ、思ったんだけど
私は我が道をいくわ
「あなたが好き」!って世界中に叫びたい
あなたは未来を変えたい?
一緒なら二人は「最強のカップル」になれるよ!


あなたの顔を見るたびに
私はラッキーだなって思う
たくさんの奇跡が見られること


今日はなんだか強い心でいられそう
だから茶化さないであなたに
気持ちを告白できそう


ねえ、本当に私の気持ち伝わってない?
私が伝えたい事、分かってる?


ねえ、思ったんだけど
私は我が道をいくわ
「あなたが好き」!って世界中に叫びたい
私の友達にあなたが優しい笑顔見せてるところをみると
気持ちを伝えなきゃって思うの


だから一緒にどこか出かけられたらいいな(yeah)
私があなたのこと想うのと同じくらい
あなたも私のこと好きだよね
あなたは未来を変えたい?
一緒なら二人は「最強のカップル」になれるよ!


チームメイトと一緒のあなたの笑顔を見るたびに
あなたまでが遠いなって思い知らされる

今日はもう少し勇気を出して
次のステップに向かうための愛の魔法の言葉を伝えるつもり


ねえ、本当に私の鼓動伝わってない?
大きすぎて、気づかれないといいなって思ってるよ…


ねえ、思ったんだけど
顔は笑ってるけど心の中は心配でいっぱい
私の気持ちは制御不能なの
ジェットコースターに乗ってるみたいに
鼓動はどんどん速くなっちゃう


だから二人とも両想いだったらいいな(yeah)
私があなたのこと想うのと同じくらい
あなたも私のこと好きだといいな
あなたが私に向けてくれる笑顔は好きな人に向けるものだって信じてもいいかな?


ねえ、思ったんだけど
顔は笑ってるけど心の中は心配でいっぱい
私の気持ちは制御不能なの
ジェットコースターに乗ってるみたいに
鼓動はどんどん速くなっちゃう


ねえ、思ったんだけど
私は我が道をいくわ
「あなたが好き」!って世界中に叫びたい
私の友達にあなたが優しい笑顔見せてるところをみると
気持ちを伝えなきゃって思うの


だから二人とも両想いだったらいいな(yeah)
私があなたのこと想うのと同じくらい
あなたも私のこと好きだといいな
あなたが私に向けてくれる笑顔は好きな人に向けるものだって信じてもいいかな?