Victoria GroupのVictoriaからのサプライズ。「TONNKOの香り」が彼女の企画で南フランスで作られ、発売されました🌺✨ 私も事後報告的に知らされ、ビックリ😳🥰すごい行動力ですよね✨私の手元にも欲しい❣️早く届かないかなぁ💕今は、Beverly hillsから発信されるラジオRadioストリーミングをProducer/夏目哲郎と収録中です。頑張ってます💪🏻💕応援してくださいね🙏🏻💝✨Hello my loves💕Hope you are safe☺️🙏🏻✨I am pleased to announce my new fragrance, TONNKO. My fragrance was created on the French Riviera in the South of France by Victoria Napolitano.  My fragrance is soft and beautiful and leaves a romantic scent on your delicate skin to be enjoyed by anyone who greets you.To purchase my fragrance, TONNKO 💞Please visit. VNSN.TV" Hope you are safe☺️💝✨
💐TONNKO FREGRANCE💐
https://victorianapolitanoshoppingnetwork.com/shop/ols/products/akai-fragrance
🌸Love, TONNKO🌸
Photographer for TONNKO: KAJII