こんにちは。

 

『NAYEON "ABCD" M/V』が公開されました。

 

力強い曲ですね。

パワーがあります。

 

 

 

YouTubeでの字幕を張り付けておきます。

上段より、

・韓国語

・英語

日本語

・Google翻訳(英語字幕より)

・Google翻訳(韓国語字幕より)

 

*目がチカチカしますえーん

 

-------------------------

Slo-mo
Slo-mo
Slo-mo
スローモーション
Slo-mo

Hey I see you looking at me and
Hey I see you looking at me and
Hey I see you looking at me and
ねえ、君が僕を見てるのがわかるよ
Hey I see you looking at me and

I like it oh yeah
I like it oh yeah
I like it oh yeah
好きだよ
I like it oh yeah

No more
No more
No more
もう
No more

다가오길 기다리는 건
Waiting for you is
近づいてくるのを待つのは
君を待つのは
近づくのを待つ

Not my option yeah
Not my option yeah
Not my option yeah
僕の選択肢じゃない
Not my option yeah

피어나 My desire
See it bloom My desire
蘇る My desire
それが開花するのを見て、僕の欲望
ピアナ My desire

원하는 건 가져야 하는 걸
Gotta get what I want
希望は持たないといけないもの
欲しいものを手に入れなきゃ
欲しいものがあるはずです

All I want is love love wit' you
All I want is love love wit' you
All I want is love love wit' you
僕が望むのは君との愛だけ
All I want is love love wit' you

Stop thinkin' 거부할 수 없을걸
Stop thinkin' Betcha can't resist
Stop thinkin' 拒否できないと思うよ
考えるのはやめて きっと抵抗できないよ
Stop thinkin '拒否できない

Hey listen to me now
Hey listen to me now
Hey listen to me now
ねえ、今僕の言うことを聞いて
Hey listen to me now

A you're gonna B my babe
A you're gonna B my babe
A you're gonna B my babe
A 君は B するよ、僕のベイビー
A you're gonna B my babe

Everytime you C me
Everytime you C me
Everytime you C me
君が僕を C するたびに
Everytime you C me

빠져 Deeper deeper babe
Fall deeper deeper babe
夢中になる Deeper deeper babe
もっともっともっと堕ちる、ベイビー
抜け ディーパー ディーパー babe

Hey listen to me now
Hey listen to me now
Hey listen to me now
ねえ、今僕の言うことを聞いて
Hey listen to me now

ABCD 반복해
ABCD over and over again
ABCD 繰り返し
何度も何度も ABCD
ABCDを繰り返し

How to fall in love 가르쳐 줄게
I'll teach you how to fall in love
How to fall in love 教えてあげる
恋に落ちる方法を教えよう
How to fall in love 教えてあげる

너는 들어왔어 in my Fantasy
You've come into my fantasy
あなたは入ってきた in my Fantasy
君は僕のファンタジーの中に入ってきた
君は入ってきた in my Fantasy

벗어날 수 없어 나의 Gravity
No way outta my gravity
抜け出すことはできない私の Gravity 
僕の重力から抜け出す方法なんてない
抜け出せない俺のグラビティ

In love in love can't get Enough
In love in love can't get Enough
In love in love can't get Enough
恋に落ちて、恋に落ちて、もう十分じゃない
In love in love can't get Enough

Hey 빠져들고 있어 you're Hypnotized
Hey you're falling for me you're hypnotized
Hey 夢中になってる you're Hypnotized
ねえ、君は僕に落ちて、催眠術にかかっている
Hey 抜けている you're Hypnotized

홀린 듯 하나가 되는 you & I
Possessed we're becoming one, you & I
とりつかれたようにひとつになる you & I 
憑りつかれ、僕たちは一つになっていく、君と僕
ホリンらしいように一つになる you & I

In love in love can't get Enough 
In love in love can't get Enough
In love in love can't get Enough 
恋に落ちて、恋に落ちて、もう十分じゃない
In love in love can't get Enough

넌 따라오면 돼 My babe
Just follow my lead My babe
あなたはついて来ればいい My babe 
僕の導きに従ってくれ、僕のベイビー
君に従えばいい My babe

지금부터 Imma drive you crazy 
From now on Imma drive you crazy
これから Imma drive you crazy 
これから君を狂わせるよ
これから Imma drive you crazy

아슬아슬한 너와 내 Emotion 
We're barely holding onto emotion
きわどいあなたと私の Emotion 
僕たちはかろうじて感情にしがみついている
ギリギリの君と僕のEmotion

자칫하면 이성의 끈을 놓쳐 
Might lose grip any second
ともすれば理性の糸を逸して 
今にも落ちそう
とにかく異性の紐を逃して

대화는 필요 없어 Mute 
There's no need to talk mute
対話はいらない Mute 
黙って話す必要はない
会話は必要ない Mute

본능이 향하는 곳 Move 
To where our instincts lead us move
本能が向かう場所 Move
本能が導くところへ僕たちは動く
本能が向かうところ Move

전부 벗어던질래
Wanna take it all off
全部脱ぎ捨てたい
全部脱ぎ捨てたい
全部脱いだ

진짜 나를 볼 수 있게 
So I can see the real me
本当の私を見られるように
そうすれば本当の僕が見える
本当の私を見ることができるように

피어나 Feel alive
See me bloom Feel alive
蘇る Feel alive
僕が開花するのを見て、生きてるって感じ
ピアナ Feel alive

떨리는 마음 감출 수 없는 걸 
Can't hide the excitement
震える心 隠せないんだもの
興奮を隠せない
震える心を隠せないこと

All I want is love love wit' you 
All I want is love love wit' you
All I want is love love wit' you
僕が望むのは君との愛だけ
All I want is love love wit' you

Stop thinkin' 거부할 수 없을걸
Stop thinkin' Betcha can't resist
Stop thinkin' 拒否できないと思うよ
考えるのはやめて、きっと抵抗できないよ
Stop thinkin '拒否できない

Hey listen to me now
Hey listen to me now 
Hey listen to me now
ねえ、今僕の言うことを聞いて
Hey listen to me now

A you're gonna B my babe
A you're gonna B my babe
A you're gonna B my babe
A 君は僕のベイビーになるよ
A you're gonna B my babe

Everytime you C me
Everytime you C me
Everytime you C me
君が僕をCするたびに
Everytime you C me

빠져 Deeper deeper babe
Fall deeper deeper babe
夢中になる Deeper deeper babe
もっともっと深く堕ちるよ、ベイビー
抜け ディーパー ディーパー babe

ABCD 반복해
ABCD over and over again
ABCD 繰り返し
何度も何度もABCD
ABCDを繰り返し

How to fall in love 가르쳐 줄게
I'll teach you how to fall in love
How to fall in love 教えてあげる
恋に落ちる方法を教えてあげる
How to fall in love 教えてあげる

너는 들어왔어 in my Fantasy 
You've come into my fantasy
あなたは入ってきた in my Fantasy
君は僕のファンタジーの中に入ってきた
君は入ってきた in my Fantasy

벗어날 수 없어 나의 Gravity
No way outta my gravity
抜け出すことはできない私の Gravity
僕の重力から抜け出す方法なんてない
抜け出せない俺のグラビティ

In love in love can't get Enough
In love in love can't get Enough
In love in love can't get Enough
恋に落ちて恋に落ちても飽きない
In love in love can't get Enough

Hey 빠져들고 있어 you're Hypnotized 
Hey you're falling for me you're hypnotized
Hey 夢中になってる you're Hypnotized
ねえ、君は僕に恋してる、君は催眠術にかかっている
Hey 抜けている you're Hypnotized

홀린 듯 하나가 되는 you & I
Possessed we're becoming one, you & I
とりつかれたようにひとつになる you & I
憑りつかれ、僕たちは一つになっていく、君と僕
ホリンらしいように一つになる you & I

In love in love can't get Enough
In love in love can't get Enough
In love in love can't get Enough
恋に落ちて恋に落ちても飽きない
In love in love can't get Enough

너는 들어왔어 in my Fantasy 
You've come into my fantasy
あなたは入ってきた in my Fantasy 
君は僕のファンタジーの中に入ってきた
君は入ってきた in my Fantasy

벗어날 수 없어 나의 Gravity
No way outta my gravity
抜け出すことはできない私の Gravity
僕の重力から抜け出す方法なんてない
抜け出せない俺のグラビティ

In love in love can't get Enough
In love in love can't get Enough
In love in love can't get Enough
恋に落ちて恋に落ちても飽きない
In love in love can't get Enough

Hey 빠져들고 있어 you're Hypnotized
Hey you're falling for me you're hypnotized
Hey 夢中になってる you're Hypnotized
ねえ、君は僕に恋してる、君は催眠術にかかっている
Hey 抜けている you're Hypnotized

홀린 듯 하나가 되는 you & I
Possessed we're becoming one, you & I
とりつかれたようにひとつになる you & I
憑りつかれ、僕たちは一つになっていく、君と僕
ホリンらしいように一つになる you & I

In love in love can't get Enough
In love in love can't get Enough
In love in love can't get Enough
恋に落ちて恋に落ちても飽きない
In love in love can't get Enough

I don't care and I like yeah
I don't care and I like yeah
I don't care and I like yeah
僕は気にしない、そして僕はそう
I don't care and I like yeah

A to Z you're my type yeah 
A to Z you're my type yeah 
A to Z you're my type yeah
A君はZまで俺のタイプ うん
A to Z you're my type yeah

알려줄게 Baby how to love 
I'll show you Baby how to love 
教えてあげる Baby how to love
ベイビー、愛し方を教えてあげるよ
教えてあげる Baby how to love

알기 쉽게 네게 One by one 
Easy and simple One by one 
わかりやすくあなたに One by one
簡単でシンプル 一つずつ
わかりやすく君に One by one

I don't care and I like yeah 
I don't care and I like yeah
I don't care and I like yeah
気にしないで好きだよ うん
I don't care and I like yeah

A to Z you're my type yeah 
A to Z you're my type yeah 
A to Z you're my type yeah
AからZまで君は俺のタイプ うん
A to Z you're my type yeah

알려줄게 Baby how to love 
I'll show you Baby how to love 
教えてあげる Baby how to love
ベイビー、愛し方を教えてあげるよ
教えてあげる Baby how to love

알기 쉽게 네게 One by one
Easy and simple One by one 
わかりやすくあなたに One by one
簡単でシンプル 一つずつ
わかりやすく君に One by one

A you're gonna B my babe 
A you're gonna B my babe
A you're gonna B my babe
A 君はB するよ、ベイビー
A you're gonna B my babe

Everytime you C me
Everytime you C me 
Everytime you C me
俺をCするたびに
Everytime you C me

빠져 Deeper deeper babe
Fall deeper deeper babe
夢中になる Deeper deeper babe
もっと深く、もっとベイビー
抜け ディーパー ディーパー babe

ABCD 반복해
ABCD over and over again
ABCD 繰り返し
ABCD を何度も何度も
ABCDを繰り返し

How to fall in love 가르쳐 줄게
I'll teach you how to fall in love
How to fall in love 教えてあげる
恋に落ちる方法教えてあげるよ
How to fall in love 教えてあげる

-------------------------