F3 Winter test in Suzuka | Ai's Blog

F3 Winter test in Suzuka

全日本F3ウィンターテスト
JF3 winter test in Suzuka.

トータル8時間、全てのセッションを
I ran 8 hours in total without a problem.

トラブル無く目一杯走らせていただきました!
I think I have done my best.


リザルトは15番手でしたが
My result was 15th place.

鈴鹿の自己ベストタイムを1秒近く更新でき
But I improved my personal best.

周りとの差もかなり接近していたので
It was very good feeling.

まずまずの結果だったかなと思っています。


今回の経験や収穫させていただいた事から
I make use of this experience 

更なる進化を目指して
to improve my skill aiming

とにかく今は自分磨き頑張ります。
at further evolution.


関係者の皆さん
Thank you for your support,

サーキットへお越しいただいた皆さん
and thank you for coming to Suzuka.

ありがとうございました!


テストの詳細は
More details can be found

F3公式ホームページをご覧ください。
on JF3 official website.




人気blogランキングへ

クリックお願いします♪