全日本F3合同テスト in 富士 | Ai's Blog

全日本F3合同テスト in 富士

誰ですか(-o-) 雨を降らせているのは…(笑)
Who is person to bring rain?

昨日の合同テストも雨でした雨
There were terrible rain

いや、大雨&濃霧でした。(笑)
and thick fog yesterday in Fuji.


ひとまず、大きなトラブルなく無事終了OK
There hasn't been big problem,

少しずつマシンにも慣れてきました音譜
I was able to get used to a car little by little.


午前は、ぶっちぎりのCクラス最下位でしたが
In the forenoon, I was at the bottom of C class

午後は、なんとか6番手タイムで終えられました駐車場
but in the afternoon, I was able to get the 6th place.




サーキットまで新しいマシンを見に来てくれた皆さん、
Thank you for coming to circuit watch my new car

チーム関係者の皆さん、
and thanks B-Max for your support.

悪天候の中、お疲れ様でした&ありがとうございましたペンギン
Take care to catching a cold because it was rain.


今度こそドライで走らせて~(。-人-。)
I pray to god it will be fine next time.


クリックお願いします♪