やみつき。 | Ai's Blog

やみつき。

先週末は、カートレースで思いきりエンジョイしてきましたー音譜
I enjoyed karting at Suzuka last week.


結果は、47台中14位とイマイチでしたが
I was the 14th place in 47 cars.

若者たちに揉まれて揉まれてバトルを楽しませてもらいました晴れ
It was not good result but I really enjoyed in many battles.


相変わらずショボイ走りは抜け切れていませんでしたが
I did racing pitiable as ever but my lap time was not so bad

久々のカートで走行時間も少なかったわりには
though practice time was few.

トップ集団と同等のタイムでラップできて一安心(^^)
I was relieved because my lap time was approximately equal to top.

{115B897D-514C-4CC2-9BA2-75F859A7D54A:01}

年に一度だけスポット参戦させてもらっているこのレースフラッグ
I participate in this kart race only once a year.

病みつきになりそうで危険です注意
I am obsessed by karting. haha


シリーズ参戦したくなるくらいホント楽しかった(^^)
I enjoyed it so as to think that I want to participate for a year.


関係者の皆さん、お疲れさまでした~ぶーぶー
All the staff and my friends,

この機会を与えていただき、サポートしてくださったスタッフの皆さん
thank you for your hard work and support.

本当にありがとうございましたクローバー
And, thanks to EIKO.



クリックお願いします♪