コスプレじゃないよ(笑) | Ai's Blog

コスプレじゃないよ(笑)

またまたベストカーに載せていただきました目ビックリマーク

I appeared on the car magazine "Best Car" again



コスプレのカワイ子ちゃんたちに混じって…(笑)

with the pretty girls who did a cosplay there. haha



「本物のレーサーですか?」と聞かれることも多いですが

I'm often asked from many people "Are you real racer?"


私のレーシングスーツはコスプレじゃないよ注意

but I'm for real and my wear is not cosplay. haha



開幕前からこうして取り上げてもらえるのは本当に嬉しいですねブタ

I'm grateful that take up me.





クリックお願いします♪