2023年 12月 24日(日)


クリスマスデート

The Date on the Christmas Day



​皆さんあけましておめでとうございます!
一ノ瀬愛華です❁⃘*.゚


Happy New Year, everyone!
I'm Aika Ichinose ❁⃘*.゚ 


今日はクリスマスイブのデートのことを書きたいと思います🎄✨


Today, I'd like to share about my Christmas Eve date 🎄✨


皆さんはクリスマスイブをどう過ごされましたか?

How did you all spend Christmas Eve?


今年はクリスマスイブが休日であったため、クリスマスよりクリスマスイブにお出かけした人も多いのでは無いでしょうか💭


As Christmas Eve fell on a holiday this year, many might have opted for outings on Christmas Eve rather than Christmas itself 💭


私はリピして下さっている彼氏さんと一緒に浅草デートに行きました!🙋‍♀️

I went on a date to Asakusa with my customer who's been so kind to me! 🙋‍♀️ 


浅草は混んでいても楽しいですからね(*´˘`*)


Asakusa is always enjoyable, even when crowded (*´˘`*)


最初に私たちはスターバックスでお茶をしました!
彼氏さんがチョコレートケーキまで注文してくださり、それまたとても美味しくて!


First, we had tea at Starbucks! He ordered a chocolate cake, and it was absolutely delicious!


彼氏さんがおしゃべり上手なので、ついついカフェで長居してしまいました笑

Thanks to his engaging conversation skills, we ended up lingering at the café for quite some time, laughing together 😄


つぎに浅草寺へ!
年の瀬にお参りしたことで、今年の厄を落として新年を迎えられたかなぁ😮‍💨


Next stop, Senso-ji Temple! Hoping that the year-end visit helped dispel any lingering misfortune and welcomed the new year with positivity 😮‍💨


そして、浅草といえばもんじゃ!
もんじゃといえば浅草!
ふらっと入ったここが居心地が良かったです☺️
さすが彼氏さんチョイス👏


And when in Asakusa, you can't miss Monjayaki! It was a cozy spot chosen by him 👏




そして、こんなに沢山ものプレゼントをいただいてしまいました!!😳✨


Lastly, I received so many gifts!! 😳✨


彼氏さんはバンドに詳しい方で、お話を聞くたびに私の世界が広がります☺️🎵


He is knowledgeable about bands, and every conversation with him broadens my horizons ☺️🎵


くださったマフラーはとても暖かく、彼氏さんの温かな人柄そのものですね🤣


The scarf he gave me is incredibly warm, reflecting his warmth and kindness 🤣


そして、3枚目のプレゼントは旅先のお土産!?
一緒にたくさんの場所を旅行した気分になり、愛華はとても幸せでした🥰


The third gift was a souvenir from a trip! Feeling like we traveled to many places together, I was truly happy 🥰


彼氏さんからいただいたプレゼントは空のケースまで取っておく主義なのですが、沢山くださるおかげで宝物ゾーンが溢れかえりそうです✨(幸せ者)


I tend to keep even the empty cases of gifts from my customer, and thanks to his generosity, my treasure zone is overflowing ✨ (I'm a lucky one)


次は今月のライブデート!!
楽しみだなぁ!


Looking forward to this month's live date!!


ではまた!👋
See you soon👋