手術後、3日ぐらい経ってからだろうか。私の人工的に作った膣の拡張器を、清潔に洗浄するために器具を出し、洗浄し、キシロカインゼリーという、麻酔効果があるジェルみたいなのを塗りたくりまた、装着するのだ。

これが、心が折れるぐらい痛い。

恥ずかしい話拡張器の大きさはピンクローターより、少し大きめ。先には、引っ張れるように紐がある。それを自ら引っ張るのだ。

んー。
(´・_・`)申し訳ないが、言葉の表現が難しいわね。プチ型の瓜を、



すんません。恥ずかしいけど表現するよ?笑
排泄物出す穴に、毎日出し入れする感じよ。

痛くない??(*´ 艸`)

下品すぎて申し訳ない。

リアルさを追求してしまいました。


やはり最初は、抜く時も入れる時も鈍い痛みがあって出血はするわ、痛いわ、お腹切った所はチクチクするわ。この生活に慣れていけるのか不安な自分がいた。

私の病気は珍しい患者ということからか、初々しいお医者さまの卵さん達なのかな?術後の様子とか観察していたよ!笑

わたしゃ、見せ物じゃないーぞ!!

🔫( ˙꒳​˙ )💢いろんなことにイライラ、痛々すごしたかな。

ほんと、辛かった。それを2週間ぐらいしたのかな?

それで私は無事に退院しましたとさ!

Is it about 3 days after the operation?  To clean my artificially made vaginal dilator, I put out a device to clean it, wash it, and put on xylocaine jelly, which is a gel with an anesthetic effect, and put it on again.

 This hurts my heart.

 The embarrassing story expander is a little bigger than the pink rotor.  There is a string at the end to pull it.  Pull it yourself.

 Hmm.
 (´・_・`) Sorry, it's difficult to express words.  Petite type melon,


 I'm sorry.  It's embarrassing, but do you want to express?  Lol
 Feel like putting it in and out of the excrement hole every day.

 Painless?  ?  (*' 艸`)

 I'm sorry for being too vulgar.

 I have pursued realism.


 After all, when I pull it out and put it in, I have dull pain and bleeding. It hurts.  I was worried whether I could get used to this life.

 Because my illness is a rare patient, I wonder if they are the original doctors' eggs.  I was observing the situation after the operation!  Lol

 I'm not a show!  !

 🔫 (˙꒳​˙ )💢 I think it was frustrating and painful.

 It was really hard.  Did you do that for about two weeks?

 So I was discharged safely!