みなさんハート
こんばんはお月様



















おつかれさまでした!


true

わたしはさむいです!わたしのほお、ピンクしょぼん

わたしのほお、ちょっと、いったい。。。ぷん





















こちらです!

true























メニューです!
true




















注文しよう!

true



















くろからげです!
ほんとうに!おいしです!


true

















これはなんですか???

true






















じゃんじゃん!


たまご、つくねです!おいしい!おいしい!おいしい!にひひ


true


true
























FREE SERVICE! サービス! どもありがとうございます!

true
























FREE HOMEMADE CARAMEL CANDY! OMG this the best caramel candy i've ever had, it's soft and just PERFECT!

カレメローあめです!

true

いちばんいしいです!柔らかいです。べーっだ!

true











日本のおきゃくさんサービスがいちばんですねグッド!ハートグッド!グッド!ハート




true
ごちそうさまでした!












わたしのけいたい、カメラ、ちょっと、へん???

とこどき、おきんしゃしん、とこどき、ちさいしゃしん。

わたしは、おきんしゃしんがすきです!

でも!???

わかない???




ハートLOVEゆみ
  アイ シェリー




















*************************


HelloOOOOoooooOOOOoooooドキドキ音譜

Thank you for waiting!

Had a busy day!

I'm so cold, my cheeks are turning pink! They kind of burn!しょぼん

true




Time for dinner!

YUMMY!

Sorry I couldn't photograph all the food!
So here some of it (above photos)!

I'm not quite sure why my phone camera photos keep changing sizes. Maybe it's my lack of Japanese, thus, misfunction unproper usage on my behalf.

Free service! That's always nice!

I really truly madly deeply believe that Japan has the best customer service!
I'm so grateful to be living and working here.



LOVE,
AiCherie