true




みなさん!

おまてせします!


きょうは、わたしは、うたうレッソン、しました!

いつでも、うたうレッソン、わたしは、すごい、たのしかったです!

あとで、わたしは、ひとり、もうれんしょう。いまは、たのしかったです!

うたう、れんしゅう、れんしゅう、れんしゅう!!!!!

ごめんなさい!わたしの日本ご、NO GOOD です!

あしたわ、日本ご、いっぱい、べんようします!

みなさん!おやすみなさい!Sweet dreams ! ゆくりね!


LOVE,
アイ シェリー














*************************
Ai Cherie Official Blog アイシェリーオフィシャルブログ「American Girl’s Diary- Journey to Japan」Powered by Ameba

Hello Everyone!

I had a very long day today.
The best part of my day was voice lessons.
Everytime I have voice lessons, I continue my practices after class.
For example, voice lessons ended at 9 pm today and it's almost 3:30 am here in Tokyo and I'm still singing!
Yes, that's how much I adore music!
I'll be studying Japanese all day tomorrow!

Anyway! Have a good night, day! Sweet dreams, days!

LOVE,
AiCherie