文字でパート分けます。

聞き間違いかもしれませんので、修正することもあります。
パート違いがあれば、是非教えてください。
和訳も、もっといい言い方がありましたら、是非教えてください。
公式の和訳ではありません。
Namae Oshiete/king & prince/キンプリ/歌詞/パート分け/英語/日本語/和訳
(=^・ェ・^=)(=^・ェ・^=)(=^・ェ・^=)(=^・ェ・^=)
(平)You're beautiful
君は美しい
(平)Oh, yes you are
君はもはや
(平)A visual work of art
芸術品と言える
(平)Incredible, you know you are
うまく言えないけど あなたこそ
(平)A virtual superstar
幻想的な一等星 

(高)I love the way you dance
君の踊りが好き
(高)Cause I get so excited when you move like that
君の動きは、いつもドキドキさせる
(高)If I could have one wish
もし願いが叶うなら
(高)Dancing to the night and I would only dance with you
徹夜で踊りたい、相手は君しかない 

(全)Cause I just wanna know your name
俺はただ君の名前が知りたいだけ
(全)So tell me what your name is
だから名前を教えてよ
(全)And I just wanna hold your hand
俺はただ君の手を握りたいだけ
(全)Girl, I really wanna get to know you
ねぇ、俺は君のことをもっと知りたい 

(神)Namae oshiete
名前教えて
(神)Oh my god, you're so sexy
君はなんて魅力的
(神)Namae oshiete
名前教えて
(全)Girl, I really wanna get to know you
なぇ、俺は君のことをもっと知りたい 

(永)I’m sure you know 
君はもうわかったよね
(高)(Yeah) 
(そう)
(永)you stole my hеart
俺の心を盗んだと
(永)A miracle 
君は
(Yeah) 
(そう)
(永)from the star
星からの奇跡
(永)Excеptional, that’s what you are
ありえない、でもそれが君
(永)My shiny gold star 
金色に輝く星(そう) 
(神)(Yeah)


(岸)I love the way you dance
君の踊りが好き
(岸)Cause I get so excited when you 
(岸)君の
(全)(Move)
(動き)
(岸)like that
はいつもドキドキさせる
(平)If I could have a wish
もし願いが叶うなら
(平)Dancing to the night and I would only dance with you
徹夜で踊りたい、相手は君しかない 

(全)Cause I just wanna know your name
俺はただ君の名前が知りたいだけ
(平) (Ooh)
(平)(うぅ)
(全)So tell me what your name is 
だから名前を教えてよ
(平)(Tell me what your name is)
(名前を教えてよ)
(全)And I just wanna 
俺はただ
(平)hold your hand
君の手を握りたいだけ
(全)Girl I
ねぇ、俺は
(神)really wanna get to know 
もっと知りたい 

(全)Namae oshiete 
名前教えて
(高)(Namae oshiete)
(名前教えて)
(全)Oh my god, you're so sexy 
君はなんて魅力的
(高)(Oh my god, you're so sexy)
(君はなんて魅力的)
(全)Namae oshiete 
名前教えて
(高)(Namae oshiete)
(名前教えて)
(全)Girl I really wanna get to know you
ねぇ、俺は君のことをもっと知りたい
(全)Namae oshiete 
名前教えて
(高)(Namae oshiete)
(名前教えて)
(全)Oh my god, you're so sexy 
君はなんて魅力的
(高)(Oh my god, you're so sexy)
(君はなんて魅力的)
(全)Namae oshiete
名前教えて
(高)(Namae oshiete)
(名前教えて)
(全)Girl I really wanna get to know you
ねぇ、俺は君のことをもっと知りたい