先月、市街地を歩いていて、もう亡くなられた可能性のある方のエナジーのようなものをキャッチしました。


男性・戦争体験者(昭和5年未満生まれ)では、と思いました。


戦後、##のような事を体験されたのかもしれません。


生々しい##ではあるのですが、「やはりそうだったのか」と静かに思いました。



私自身が深刻な状況ではあるのですが…。



※本当はもう少し詳しく書けるのですが、今はそういう状況ではないので、安心して書ける(言える)ようになったら、追加で書く予定です。




 Last month, while walking around the city, I caught something that felt like the energy of someone who may have passed away.



 I thought it was a male person with war experience (born before 1930).



 After the war, you may have experienced something like ##.


 Although it was a graphic ##, I quietly thought, ``Maybe that's what happened after all.''


 I'm in a serious situation myself...


*Actually, I could write in more detail, but I'm not in that situation right now, so I plan to write more when I feel comfortable writing.