まなみのEveryday Diary~★ -9ページ目

まなみのEveryday Diary~★

ういっしゅ~★
ブログぜひぜひ読んでください!
よかったらコメントも!
ありがとうございました!

映画を観にいったよ!
BEGIN AGAIN!
めっちゃいい映画だった~

初めて一人でみにいったけど
一人でも時々いいよね


今日もいい日だ!

After classes
Yuchien & her friends and I went to play Beer Pong!!

It was nice playing huehue!
the best part was that I got to shoot dem 4 consecutive times
OH YEZZ

It was funny cause my friends were the one drinking dem all up haha!
and aall drunk and tipsy in Mcdo tsk tsk


Awesome moment it is!