ハロウィンブロックパーティー | abcdavidのブログ

abcdavidのブログ

大阪府寝屋川市のこども英語スクール 『楽しいから絶対身に付く!』       

2022年10月30日ABCDAVID’S英語スクールは地域の皆様と生徒の方々のためにハロウィンブロックパーティーを開催しました。無料イベントでたくさんのご家族に来ていただき楽しい笑顔いっぱいのイベントになりました!子どもたちはハロウィンケーキを作ったりフェイスステッカーをしたり、ゲームをして、スプーキーな絵本を読み、風船(風船)をもらい、ハロウィンをいっぱい感じれる、楽しい経験となりました。またとっても美味しいハロウィン綿菓子を販売しましたが、大人気でした😋🤤🤯 そして1番の目玉はマイケルジャクソンのスリラーを踊るフラッシュモブ!子ども達、保護者の方は、ダンスが上手なTJ先生とジェス先生から本番前にダンスレッスンを受けいざ本番へ!大成功💃🕺モリタベーカリーさんからクッキーのプレゼント、ありがとうございました🎁😍❤️今回のイベントは、街の皆様と生徒の方々に喜んでいただけるため、そして感謝の気持ちを伝えるため、スタッフ一同力を合わし頑張りました。

また地元の記事の方にも取材に来ていただけました。もっと楽しいイベントを開催していきたいと思います。お楽しみに!ハッピーハロウィン🎃

 

On October 30th, 2022 ABCDAVID’S had Halloween Block Party event for our students and community. It was a free for all to attend and we had lots of families came on that day to spread Halloween cheer and enjoy a beautiful Sunday afternoon. Kids were able to experience making Halloween cake in cute cups, do Halloween face stickers, play games, read spooky Halloween stories, and get Halloween balloons 🎈 We were serving special Halloween yummy cotton candy and it was one of the most popular items on the menu 😋🤤🤯 The main attraction of the event was the flash mob dance to Michael Jackson “ Thriller” song which was collaborated by our talented TJ teacher who, together with Jess teacher,  gave dance lessons to kids and parents prior to the big show💃🕺 Our entire team put so much effort into this event as our thank you and appreciation for the Neyagawa community and for all of our students. We were also visited by the local newspaper which did an a nice article about the event. As always we are working on bringing more fun events like this to put smiles on the faces of our children and parents!! Happy Halloween 🎃