ラフティングに行ってきました!! | abcdavidのブログ

abcdavidのブログ

大阪府寝屋川市のこども英語スクール 『楽しいから絶対身に付く!』       

2022年の夏の初イベント、ラフティングに行ってきました。たくさんの笑いと笑顔、水をかけあって、いっぱいはしゃいで、最高の日でした。子ども達が川で泳ぎ、崖からジャンプする勇敢な姿も見れました👍🏼😅

帰る頃にはまた行きたい!次はいつ?と子ども達の目はキラキラしていました。もっともっと楽しいイベントを開催していきます。

2022年素敵な夏を🌊❤️

 

This past Sunday we had our first summer event of 2022! 😍We went rafting! It was a beautiful day filled with laughter, smiles, giggles, splashing and lots of fun! We were so delighted to see so many smiles as kids enjoyed swimming and jumping from the cliff. I can’t believe how brave they were 💪🏻😅 Everyone told us that they would love to go again and again and we can’t wait to bring more events like this for our students. Happy Summer 2022!!!🌊❤️