愛猫ルカが今晩亡くなりました | ENTERTAINMENT NOW

ENTERTAINMENT NOW

アメリカの最新エンターテイメント・ニュース(映画・音楽・TV・ゴシップ・ファッション・トレンド・IT・時事ニュース)を日本語&英語で配信!Check It Out!

3カ月以上の闘病生活の末、4月28日20時半頃ルカは天国へと旅立ちました。


ルカは雑種でラスベガス生まれ。


16歳になるまで、一切手を掛けず、風邪一つひかない子でした。


リンパ腫というガンに1月中旬なり、腫瘍摘出に成功も、小腸の65%を切除しなければいけない大きな代償が。


それでも懸命に闘うもガンが転移したこともあり、数時間前に亡くなりました。


最期は2回大きな声で鳴き息をひきとりました。



ENTERTAINMENT NOW !!!




ENTERTAINMENT NOW !!!



ENTERTAINMENT NOW !!!



Luca was 16 years old, a Las Vegan, she loved chicken and sausage, she was my best friend, my baby angel。。。


She was more like a dog, she followed me everywhere. She always greeted me at the door when I came home, waited outside the door when I took a shower, she slept with me on my bed everynight and she woke me up at 5AM everymorning.


We were inseperable.


涙が止まりません。


一番の理解者、親友を亡くし絶望してます。。。


でも今の悲しみ以上に、16年間も無償の愛を与えてくれて私を癒してくれたことに感謝とありがとうです。


私の天使が本当に天使となってしまいました。


Rest In Peace, I love you more than anything and thank you Luca-chan, you will forever live in my heart.



ENTERTAINMENT NOW !!!

天国でまた会える日まで。。。さよなら