Living Proof
by Camila Cabello

リビング プルーフ
by カミラ カベロ




今回はカミラの歌!

今までここに載せたことは1回もないけど、よく聞きます!ファンでもなんでもないけど、なんだかんだね。笑 

私の中で絶賛ヘビロテ中で、モールやらガソスタやらでかかる度にテンション上がる😂




コメント欄に、「これ歌いながら死にかけのクジラみたいになってるやつ🙋🏻‍♀️」とか書いてて笑った
でも今回のお気に入りコメントはこれ : なんか柔軟剤のCMぽく感じるのは私だけ?




💫🌹💫🌹💫🌹💫🌹💫🌹💫🌹💫🌹💫🌹💫🌹💫🌹💫🌹💫

Ooh

Tell me something, but say it with your hands, slow
何か言って
でも手で触れながら、ゆっくりだよ

When you touch me, paint me like a Van Gogh
私に触れるときは ゴッホみたいなタッチでね
I wanna study every inch of you
あなたの隅々まで知りたいな
'Til you trust me to make the angels come through
私のことを信用して天使を降りてこさせるまで

Like a choir singing "Hallelujah"
合唱団が「ハレルーヤ」って歌うみたい
When my body's crashin' right into you
私の体があなたに正面衝突するとき
When we align, oh yeah
私たちが一直線に揃うとき
Do you feel me?
感じる?
Can you feel me?
感じられる?
'Cause I can't breathe
私は息ができないくらいだよ

Where did you come from, baby?
ねえ、どこからやって来たの?
And were you sent to save me?
私を救う為に送られてきたの?
Ooh, there's God in every move
あなたの動作のひとつひとつが神々しい
Ooh, and you're the living proof (Oh)
生き証人だね
The way your hands can shake me
私を震えさせるその手
Soft to the touch like, baby
柔らかい手触り
Ooh, there's God in every move
なんかあなたの動作ひとつひとつが神々しい感じ
Ooh, and you're the living proof (Oh)
生き証人だね
Countin' freckles, as they run down your spine
そばかすを数える こめかみを下っていく
Show your demons, and I might show you mine
悪魔みたいな悪いところ見せてよ 私も見せてあげるかもよ
One at a time, yeah, yeah
1回にひとつね
What are you hidin'?
何隠してるの?
What a design, yeah, yeah
すごい設計してるね
I wanna dive in, what a divine moment
飛び込みたい すごい神々しい瞬間
Can you feel me? (Oh)
感じられる?
Can you feel me? (Oh)
感じられる?
'Cause I can't breathe
だってさ、私は息ができないくらいだよ


Where did you come from, baby?
ねえ、どこからやって来たの?
And were you sent to save me?
私を救う為に送られてきたの?
Ooh, there's God in every move
あなたの動作のひとつひとつが神々しい
Ooh, and you're the living proof (Oh)
生き証人だね
The way your hands can shake me
私を震えさせるその手
Soft to the touch like, baby
柔らかい手触り
Ooh, there's God in every move
なんかあなたの動作ひとつひとつが神々しい感じ
Ooh, and you're the living proof (Oh)
生き証人だね

Like a choir singing "Hallelujah"
合唱団が「ハレルーヤ」って歌うみたい
Oh, yeah, choir singing "Hallelujah"
合唱団が「ハレルーヤ」って歌うみたい
Like a choir singing "Hallelujah"
合唱団が「ハレルーヤ」って歌うみたい
Hallelujah, hallelujah
「ハレルーヤ」って
singing "Hallelujah"
「ハレルーヤ」って
Body's crashin' right into you (Oh)
体があなためがけてぶつかる
Do you feel me?
感じる?
Can you feel me?
感じられる?
'Cause I can't breathe
だってさ、私は息ができないくらいだよ

Where did you come from, baby?
ねえ、どこからやって来たの?
And were you sent to save me?
私を救う為に送られてきたの?
Ooh, there's God in every move
あなたの動作のひとつひとつが神々しい
Ooh, and you're the living proof (Oh)
生き証人だね
The way your hands can shake me
私を震えさせるその手
Soft to the touch like, baby
柔らかい手触り
Ooh, there's God in every move
なんかあなたの動作ひとつひとつが神々しい感じ
Ooh, and you're the living proof (Oh)
生き証人だね

Like a choir singing "Hallelujah",
合唱団が「ハレルーヤ」って歌うみたい
oh yeah (Baby, baby)
singing "Hallelujah" (Baby, baby)
「ハレルーヤ」って
Like a choir singing "Hallelujah" (Ooh, ooh)
合唱団が「ハレルーヤ」って歌うみたい
Hallelujah, hallelujah (And you're the living proof, oh)
ハレルーヤ

💫🌹💫🌹💫🌹💫🌹💫🌹💫🌹💫🌹💫🌹💫🌹💫🌹



living proof とか there's god in every move とか hallelujah とかangel とか何かと宗教モチーフ多い感じしますね🙂