How you spend your minutes 
are what matters
All tomorrows come from yesterday's

この一瞬をどう生きるか
それが問題なのさ
すべての明日は昨日の続き



When you're feeling broke and bruised 
and sometimes shattered
Blew out the candles on the cake 
like everything's a big mistake

君が挫けて 傷ついて
疲れきったしまった時は
ケーキのキャンドルを吹き消せ
大きな誤ちを残らず 消し去るように



It seems you always 
wait for life to happen
And your last buck 
can't buy a lucky break

いつも成り行き任せで 
生きてはいないか?
有り金をはたいたって 
幸運は買えやしない



If all we've got is us 
then life's worth living
And if you're in, you know I'm in
I'm ready and I'm willing

僕らには 僕らしかいないとしても
人生は生きるに値する
君が加わるなら 僕もそうしよう
準備はできてる



I am
When you think that no-one needs you
Sees you or believes you
No ones there to understand

僕がいるよ
誰も君を 必要としてない
見てない 信じてもないと思う時
誰も君を 理解してないと思う時



I am
I'll be there to be that someone
When you think that no one, 
is there to hold your hand
I am

僕がいるよ
君と手を繋ぐ誰かが
一人もいないと思う時
僕が行って その誰かになるよ
僕がいるよ



We're just who we are, 
there's no pretending
It takes a while 
to learn to live in your own skin

僕らは 僕らでしかない  
見せかけなんて存在しない
ありのままに生きられるようになるには
時間がかかるのさ



Say a prayer 
that we might find our happy ending
And if you're in, you know I'm in
I'm ready and I'm willing

祈ろう 
ハッピーエンドに辿り着けるように
君が加わるなら 僕もそうしよう
準備はできてる



I am
When you think that no-one needs you
Sees you or believes you
No ones there to understand

僕がいるよ
誰も君を 必要としてない
見てない 信じてもないと思う時
誰も君を 理解してないと思う時



I am
I'll be there to be that someone
When you think that no one, 
is there to hold your hand
I am

僕がいるよ
君と手を繋ぐ誰かが
一人もいないと思う時
僕が行って その誰かになるよ
僕がいるよ



And I aint got no halo 
hanging over my head
I aint gonna judge you
I'm just here to love you
I am
I am

光の輪なんて 
僕の頭の上には無い
君を裁きはしない 
ただ愛するために ここにいる
僕がいる
僕がいるよ



I am
When you think that no-one needs you
Sees you or believes you
No ones there to understand

僕がいるよ
誰も君を 必要としてない
見てない 信じてもないと思う時
誰も君を 理解してないと思う時



I am
I'll be there to be that someone
When you think that no one, 
is there to hold your hand
I am

僕がいるよ
君と手を繋ぐ誰かが
一人もいないと思う時
僕が行って その誰かになるよ
僕がいるよ



I am
When you think that no-one needs you
Sees you or believes you
No ones there to understand

僕がいるよ
誰も君を 必要としてない
見てない 信じてもないと思う時
誰も君を 理解してないと思う時



I am
I'll be there to be that someone
When you think that no one, 
is there to hold your hand
I am

僕がいるよ
君と手を繋ぐ誰かが
一人もいないと思う時
僕が行って その誰かになるよ
僕がいるよ