Sitting here wasted and wounded
at this old piano
Trying hard to capture the moment 
this morning I don't know

傷を負い 酒に酔って
この古いピアノに向かい
夜明け前のことを思い出そうとするが
うまくいかない



Cause a bottle of vodka is still lodged 
in my head
And some blond gave me nightmares
I think she is still in my bed

ウォッカがまだ頭に残ってるし
俺に悪夢を見せたブロンドの女は
まだベッドにいるんだろうな



As I dream about movies
they won't make of me when I'm dead

映画の夢を見たんだ
俺が死んだって 
俺のことなんて知ろうとしないヤツらの



With an ironclad fist I wake up and
French kiss the morning
While some marching band keeps
its own beat in my head
While we're talking

拳を握りしめ
大あくびをして 目を覚ませば
頭の中では マーチングバンドが
ビートを刻んでいる
君と話してる間もずっと



About all of the things 
that I long to believe
About love and the truth and
what you mean to me
And the truth is 
baby you're all that I need

俺が信じたいと思ってるすべてのことや
愛や誠実
俺にとって君は何なのかについて話すけど
真実は ベイビー 
俺に必要なのは 君だけなんだ



I want to lay you down in a bed of roses
For tonight I sleep on a bed on nails
I want to be just as close as 
your Holy Ghost is
And lay you down on bed of roses

君には いい暮らしをさせたいんだ
俺が今夜 釘のベッドで眠ることになっても
聖霊のように 
君に近く寄り添って
バラのベッドに横たえてやりたいんだ



Well I'm so far away
That each step 
that I take 
is on my way home
A king's ransom in dimes 
I'd given each night
Just to see through this payphone

ずいぶん遠くまで来たもんだ
踏み出す一歩一歩は 
家へと向かってる
毎晩支払う
たくさんの10セント硬貨たちは
公衆電話越しの君に会うため



Still I run out of time
Or it's hard to get through
Till the bird on the wire 
flies me back to you
I'll just close my eyes and whisper,
Baby blind love is true

それでも 時間を使い果たしたり
なかなか繋がらない時は
電線の鳥が 
君の元に俺を届けてくれるまで
ただ目を閉じ ささやくんだ
ベイビー 盲目の愛は真実だと



I want to lay you down in a bed of roses
For tonight I sleep on a bed on nails
I want to be just as close as 
your Holy Ghost is
And lay you down on bed of roses

君には いい暮らしをさせたいんだ
俺が今夜 釘のベッドで眠ることになっても
聖霊のように 
君に近く寄り添って
バラのベッドに横たえてやりたいんだ



The hotel bar hangover 
whiskey's gone dry
The barkeeper's wig's crooked
And she's giving me the eye
I might have said yeah
But I laughed so hard I think I died

ホテルのバーで酔いつぶれ
ウィスキーは もう空っぽ
バーテンダーのカツラは傾いてて
彼女は俺に色目を使ってくる
イエスと答えたかもしれないけど
笑いすぎて死ぬかと思った



Now as you close your eyes
Know I'll be thinking about you
While my mistress she calls me
to stand in her spotlight again

目を閉じて そうすれば分かるだろう
俺が君のことを考えてると
愛人たちが 
もう一度スポットライトに立つよう
俺を呼ぶ時だって



Tonight I won't be alone
But you know 
that don't mean I'm not lonely 
I've got nothing to prove for it's you 
that I'd die to defend

今夜 俺はひとりじゃないだろう
でも 分かるだろ?
寂しくないわけじゃないって
何の証明もできないけど
俺が命をかけて守るのは君なんだ



I want to lay you down in a bed of roses
For tonight I sleep on a bed on nails
I want to be just as close as 
your Holy Ghost is
And lay you down

君には いい暮らしをさせたいんだ
俺が今夜 釘のベッドで眠ることになっても
聖霊のように 
君に近く寄り添って
横たえてやりたいんだ



I want to lay you down in a bed of roses
For tonight I sleep on a bed on nails
I want to be just as close as 
your Holy Ghost is
And lay you down the bed of roses

君には いい暮らしをさせたいんだ
俺が今夜 釘のベッドで眠ることになっても
聖霊のように 
君に近く寄り添って
横たえてやりたいんだ バラのベッドに