"Inside Out"


I wanna love you inside out

Wanna love you inside out

貴方の

裏も表も、関係なく愛したいの

Baby, give it to me, no doubt

安心して全てを見せて

私を信じてね

Cause I wanna love you inside out

だって私は、あなたの裏も表も愛したいんだもの


I wanna love you inside out

Show me what your inside 'bout

あなたがどんな人なのか知りたいの

I don't wanna know no word of mouth

口から出るだけの言葉は必要ないわ

Cause I wanna love you inside out

だって私は、あなたの裏も表も愛したいんだもの

I wanna love you inside out

I wanna love you inside out

裏も表もね



Look on the bright side

ポジティブに考えましょう

You're on the right side

貴方は正しい場所にいる

You're with the best of the best, yeah

貴方は最高中の最高な子と一緒にいるのよ

I'm talking all time

私はずっと喋ってる

I'm talking worldwide, worldwide

ワールドワイドに言ってるのよ、

Don't you waste them other girl's time

他の女の子の時間を

無駄にしないであげて

(Don't you waste them other girl's time)

'Cause once you've had my love

だって一度私の愛を経験したら

They will never be enough, never be enough

絶対に他の人の愛で満足出来ないわ


Cause I, I wanna love you inside out



I wanna love you inside out

Wanna love you inside out

貴方の

裏も表も、関係なく愛したいの

Baby, give it to me, no doubt

安心して全てを見せて

私を信じてね

Cause I wanna love you inside out

だって私は、あなたの裏も表も愛したいんだもの


I wanna love you inside out

Show me what your inside 'bout

あなたがどんな人なのか知りたいの

I don't wanna know no word of mouth

口から出るだけの言葉は必要ないわ

Cause I wanna love you inside out

だって私は、あなたの裏も表も愛したいんだもの

I wanna love you inside out

I wanna love you inside out

裏も表もね


Grew up on southside of Miami

マイアミの南部で育ったの

That's where I was when you found me

貴方が私を見つけた時もそこにいた

Thought that you could go on without me

貴方は私無しでも生きていけると思ったのに

Now you can't see you without me

今じゃ私無しのあなたは考えられないんじゃない?


Sky high, sky high

高い空

Oh my my, oh my my

'Cause once you've had my love (yeah, yeah, yeah)

だって一度私の愛を経験したら、

There will never be enough, never be enough

絶対に他の人の愛では満足出来ないわ


I wanna love you inside out

Wanna love you inside out

貴方の

裏も表も、関係なく愛したいの

Baby, give it to me, no doubt

安心して全てを見せて

私を信じてね

Cause I wanna love you inside out

だって私は、あなたの裏も表も愛したいんだもの


I wanna love you inside out

Show me what your inside 'bout

あなたがどんな人なのか知りたいの

I don't wanna know no word of mouth

口から出るだけの言葉は必要ないわ

Cause I wanna love you inside out

だって私は、あなたの裏も表も愛したいんだもの

I wanna love you inside out

I wanna love you inside out

裏も表もね


De Miami a México

マイアミからメキシコへ

Esta cosa se prendió baby

事は続いていく

Just never let me go

私を離さないで

If you love me

Let me know, baby

もし私を愛してるなら

教えてね

De Miami a México

マイアミからメキシコへ

Esta cosa se prendió baby

事は続いていく

Just never let me go

私を離さないで

If you love me

Let me know, baby

もし私を愛してるなら教えてね


I wanna love you inside out

Wanna love you inside out

貴方の

裏も表も、関係なく愛したいの

Baby, give it to me, no doubt

安心して全てを見せて

私を信じてね

Cause I wanna love you inside out

だって私は、あなたの裏も表も愛したいんだもの


I wanna love you inside out

Show me what your inside 'bout

あなたがどんな人なのか知りたいの

I don't wanna know no word of mouth

口から出るだけの言葉は必要ないわ

Cause I wanna love you inside out

だって私は、あなたの裏も表も愛したいんだもの

I wanna love you inside out

I wanna love you inside out

裏も表もね