Pay Money to my Pain - Paralyzed Ocean 和訳 | MY PAIN

MY PAIN

【目標】
できるだけ多くのバンドの歌詞の和訳する!
一週間に一回はブログ投稿する!













Let this sound come out more
この音をもっと上げろ
I'm ready for all this to be over
全てを終わらせる準備はできてるんだ


I'm still stuck in here
なのに俺はここから動けずに居る
 an nobody can take me out now
誰も連れ出してくれない事も分かってる
Someone else's story about your life so shady
他人にとってお前の人生なんて影が薄い存在でしかないって話だ
See all of the things
全てを目に焼き付けろ
 I should control to keep myself so strong
俺は強い自分を保ち続ける



Stop thinking too much you are only fooling
だからもう考える事をやめろお前自身を騙すだけだ
I know you used be so tough
俺はお前がマジで強いことも知ってる
Still you can cry if you need
だから必要な時は泣いたらいいんだ
there's just one more thing
そしてひとつだけ覚えておいて欲しい
Even if you don't
お前が望む望まいにしろ
your life keeps going on and on
お前の人生は続いていく事を



Lift up to the music once more
音量をもう一段階上げろ
this is the only way to save me
それが俺を守る唯一の方法
My sacrifice's rewarded but
 俺の犠牲は報われたが
I don't give a fuck
自分で選んだ事に後悔はない



Exile me from this rage
混沌の世界から俺を追放してくれ
 I'm ready to leave here now
ここから出ていく準備はできている

I'm fed up with feeling this ocean all bullshit or
俺はこの海の全てがでたらめだと知りうんざりしているんだ
can you dry to pull me out
お前が俺を外へ連れ出し乾かしてくれ


Stop thinking too much you are only fooling
だからもう考える事をやめろお前自身を騙すだけだ
I know you used be so tough
俺はお前がマジで強いことも知ってる
Still you can cry if you need
だから必要な時は泣いたらいいんだ
there's just one more thing
そしてひとつだけ覚えておいてほしい
Even if you don't
お前が望む望まないにしろ
your life keeps going on and on
お前の人生は続いていく事を



All this emotion paralyzed in the ocean
海で麻痺したこの全ての感情が
All this emotion paralyzed in the ocean
海で麻痺したこの全ての感情が
All this emotion paralyzed in the ocean
海で麻痺したこの全ての感情が
Paralyzed yourself
俺自身を麻痺させたんだ


Stop thinking too much you are only fooling
だからもう考える事をやめろお前自身を騙すだけだ
I know you used be so tough
俺はお前がマジで強いことも知ってる
Still you can cry if you need
だから必要な時は泣いたらいいんだ
there's just one more thing
そしてひとつだけ覚えておいてほしい
Even if you don't
お前が望む望まないにしろ
your life keeps going on and on
お前の人生は続いていく事をな