私みたいに日本語でなかなか理解ができない方に英語訳してみました。


よければ読んでみてください。

長年海外にすみ、日本人との会話もないと、わかりにくいですよね。


Shojo" is a legendary spiritual beast in China,


It is said that he likes alcohol and gives people the lucky sake of longevity and longevity.


The stage of this work is on the banks of the Yangtze River (Yangtze River).


When a young man starts selling sake with a dream, regular customers who are very strong in alcohol come, and he calls himself a Shojo who lives in the water.


When a young man goes to the Yuyang River, Shojo appears and starts drinking at the recommendation of a liquor seller.


While the Shojo dances innocently on the water, he constantly gives the sake pot that springs out to the sake seller and disappears.


Auspicious symbolizing eternal wealth


次回、市川新之助くんが、ここ最近毎朝稽古に励んでる作品を市川團十郎さんが、投稿されて、作品のあらすじを紹介してくださりました。