Jopping/SuperM/Album:SuperM/2019.10.04







I don't even care よぎん うりる てうる stage
I don’t even care 여긴 우릴 태울 stage
どうでもいいさ ここ俺らを乗せるステージ


Left to the right, we gon’ make it, make it bang
左から右へ 歓喜を起こさせるんだ


Put your hands in the air, let me see you bounce
上に手を挙げて 飛び跳ねて俺に見せてよ


To the left, to the right しじゃってぬん round
To the left, to the right 시작되는 round
左に 右に 始まる試合


Cuz when we jumping it’s popping, we jopping
俺らがジャンプしてそれがはじけたら 俺らはjoppingなんだ


Jopping

Jopping

Jopping


You know how we get down (jopping)
どうやって俺らが踊るか


How we get down (jopping)
どうやって俺らが踊るか


How we get down
どうやって俺らが踊るか


Cuz when we jumping and popping, we jopping



Step on the floor (start a riot)
床の上でステップして(騒乱が始まる)


Where the competition man it’s looking one-sided
どこかで争いが始まるがそれは片側しか見てない


Up like a 7 forty 7 we the flyest
上れ 7 forty のように 俺らは一番高く飛ぶんだ


A lifestyle you should try it
この生活も君もするべきだよ


So じじゃっけ
So 시작해
さあ 始めよう


Make it last
最後まで


Front to back yeah, yeah
前から後ろへ


(Give me that give me that give me that)


The roof’s on fire let it burn to an ash
屋根は燃えて 爆発するんだ


We gon’ keep it jopping, tell the DJ bring it back


ならぶぁ like a paraglide
날아봐 like a paraglide
飛んでみろ パラグライダーで飛んだように


なたな in a pair of slides
나타나 in a pair of slides
滑走の一部の中に現れろ


っとなじゃ out to paradise
떠나자 out to paradise
出発しよう パラダイスに行きたいんだ


こんべへ to a better life
건배해 to a better life
素敵な生活に乾杯して


Gotta move, watch the money monsoon
揺れて 


Make the crowd go wild in a small room
小さな部屋の中大勢で暴れよう


Let me see you put it all on like a costume
コスチュームみたいなのを全部着て俺に見せて


おでぃっかじ ぽんじぇがるっち もるら
어디까지 번져갈지 몰라
どこまでにじんでいくかわからない


We love to move it, keep it going, don’t stop
踊ることが好きなんだ 続けよう 止めるな


It’s in your nature
これは君の本当の姿だろ


まれ girl what you want
말해 girl what you want
言って 君が欲しいもの


ちゅむる ちょぶぁ
춤을 춰봐
踊ってみて


We go on and on


Champagne life, that’s all you want
シャンパン三昧 それが君の望む全て


Don’t stop letting it go cuz we got that glow
行こうぜ 俺らは輝きを手にしたんだから


You know how we get down (jopping)
どうやって俺らが踊るか


How we get down (jopping)
どうやって俺らが踊るか


How we get down
どうやって俺らが踊るか


Cuz when we jumping it’s popping, we jopping



I don't even care よぎん うりる てうる stage
I don’t even care 여긴 우릴 태울 stage
どうでもいいさ ここが俺らを乗せるステージ


Left to the right, we gon’ make it, make it bang
左から右へ 歓喜を起こさせるんだ


Put your hands in the air, let me see you bounce
上に手を挙げて 飛び跳ねて俺に見せてよ


To the left, to the right しじゃってぬん round
To the left, to the right 시작되는 round
左に 右に 始まる試合


Cuz when we jumping it’s popping, we jopping


You think ya big boi, throwing three stacks
自分はビックな男だと思ってるのなら三つの煙突を投げて


I’mma a show you how to ball, you a mismatch
どうやってボールの持つのか見せてあげるよ 君は不釣り合いさ


Opinionated but I’m always spitting straight facts
頑固だけど俺はいつもまっすぐ事実を投げてる


Throwback, I might throw this on an 8 track
投げ返して 俺は8トラックにこれを投げるかもしんない


みちょぶぁ I'm sight to see
믿어봐 I’m sight to see
信じて 俺は君が見る光景さ


Exciting go and drop the beat
盛り上がってビートを鳴らせ


We get it jopping the party, it don’t stop


ちゅっちぇぬん いじぇぶと しじゃぎにっか
축제는 이제부터 시작이니까
祭りはこれから始まるんだ


い こし ぱてぃいんで ぱっぴ おでぃる が
이 곳이 파티인데 바삐 어딜 가
ここがパーティーなのに急いでどこに行くんだ


We’ll keep it jumping and popping here all night


Jump to the front if you want it
やりたいなら前にジャンプして


Hands up そぬる うぃろ
Hands up 손을 위로
手を挙げて


Don’t stop letting it go, like you don’t care
進むことを止めるな 気にすんな


I don't even care よぎん うりる てうる stage
I don’t even care 여긴 우릴 태울 stage
どうでもいいさ ここが俺たちのステージ


Left to the right, we gon’ make it, make it bang
左から右へ 歓喜を起こさせるんだ


Put your hands in the air, let me see you bounce
上に手を挙げて 飛び跳ねて俺に見せてよ


To the left, to the right しじゃってぬん round
To the left, to the right 시작되는 round
左へ 右へ 始まる試合


もどぅ hear that sound
모두 hear that sound
全て聞こえるだろ


とぅるる ぽそなん はなでぇん しんせぎえるる ぴょるちぇ
틀을 벗어난 하나된 신세계를 펼쳐
枠組みから外れた一つの新世界を開くんだ


Play the music loud
大音量で流せ


さらな cuz tonught's gonna set you free
살아나 cuz tonight’s gonna set you free
生き延びろ 今夜は君が自由になるんだから


I don't even care よぎん うりる てうる stage
I don’t even care 여긴 우릴 태울 stage
どうでもいいさ ここが俺らのステージ


Left to the right, we gon’ make it, make it bang
左から右へ 歓喜を起こさせるんだ


To the left, to the right 시작되는 round
左へ 右へ 始まる試合


I don’t even care 한껏 달아오른 stage
どうでもいいさ 大いに盛り上がったステージ


Left to the right we gon’ make it, make it bang
左から右へ 歓喜を起こさせるんだ


Put your hands in the air, let me see you bounce
上に手を挙げて 飛び跳ねて俺に見せてよ


To the left, to the right 시작되는 round
左へ 右へ 始まる試合


Cuz when we jumping it’s popping, we jopping



Cuz when we jumping it’s popping, we jopping




※英訳少々違訳があったらすみません。