私のブログに来てくださり、

ありがとうございますウインク


今月は私にとって
とても流れの良い月です。
なので、何かやろうと
バンジージャンプ的なことを
することにしましたガーン

ということで、皆さまにご報告です!

ストアカというマッチングアプリで
講座を始めたのですが、
鑑定(算命学の知識を使った相談)も
始めました。

今月も残り2日ですが、
今月中にお申し込み(購入)の方に限り
特別割引価格!!
で提供させていただきます。
※鑑定の日程は購入後調整させていただきます。

ご興味がありましたら、
下記のURLからご連絡ください。
※スマホからは割引価格では購入できません。
PCで下記のURLを開いてみてください。


今日のご報告は
自分との約束を果たすことです。

なかなかできませんでしたが
やっとできました!!

達成感ラブ

皆さまは、
自分との約束を守れていますか?

今回も読んでいただき
ありがとうございますウインク

皆さまの今日一日が
素敵な一日でありますようにウインク

----------------------------------

Thank you very much for visiting my blogウインク


This month has been a very good one for me. 

So, I decided to do something 
like a bungee jump and take a leapガーン

Therefore, I have an announcement for everyone! 

I have started offering classes 
on a matching app called Stoaka.

And I have also begun 
offering consultations 
using the knowledge of Sanmeigaku-Study.
  
There are only two days left this month.
But for those who apply (purchase) 
within this month, 
I will be offering a special discount price.  

※ The schedule for the consultation 
will be adjusted after purchase.

If you are interested, 
please contact me through the URL below.  


※ You cannot purchase 
at a discount price from a smartphone. 
Please open the URL below on a PC.

Today's report is 
about fulfilling a promise to myself.

I couldn't do it for a long time, 
but I finally did it!

Sense of accomplishment!ラブ

Are you keeping your promises to yourself?


Thank you for reading this time as wellウインク


Wishing you a wonderful day aheadウインク