歌詞カード最後途中で途切れてるから載せるゆーてて今まで忘れてたことを思い出したワラ

載せるね!



you know what? I don't feel loneliness
you know what? Cause I lost such a feeling
you know what? I don't feel loneliness
you know what? Needless to say,I don't know love
you know what? I don't feel loneliness
you know what? I'm used to be the room filled with black
you know what? I don't feel loneliness
you know what? At all, I forgot shine,



I saw the shadow scattered over the wall and I realized my life.

I hide my self in sloppy spin cocoon
Unripe wings ,already...



右手の手錠綺麗でしょ? そう、赤く塗られたルージュだってそう
左手の手錠綺麗でしょ? そう、赤く塗られた爪だって painted all by my blood



瞳を閉じて記憶に迷い
理性の扉をそっと叩いた
すれ違う影は僕を見て嘲笑う
「忘れよ、全て」
静かに響く僕の声
who is …she?



足を這う欲望の愛撫 無表情の肖像画
蟻走感追われる退屈が 今日もまた… 嫌 嫌 嫌



目の前のマリオネットが僕を映し出す様で
ただの「玩具」でしかない僕

汚れた僕 求められることはない
綺麗でいたかった私



心を閉じて 光などない
独りの世界でそっと眠った
すれ違う影は僕を見て問いかける
「疲れたでしょ?」
静かに眠る僕を見て
who is she?




俺この曲めっちゃすきぃー(*´-3-`*)


しゅーわっちヽ(´-U-`)/




iPhoneからの投稿