#アシャラン
  何十年振りかに冷たくなってしまいましたが、母の側で寝る。 渦巻き🌀状の12時間もつとの触れ込みの線香の助けもあり、火を消す事無く通夜の日を迎えました。カミさんと交代で90分の自由時間をもらい、ランとシャワーで終了です。 #台湾サンダル黒でのBup 9km
 
 雨上がりで涼しい事もありますが、意外と脚が動いたので、ビルドアップな走りができました。2歩で1回と数えて、100回で1分7秒。440回で1kmになる感じでした。 もう1kmで10kmでしたが、時間切れて 9km。 後1kmビルドで走れたら、練習での10km 走でベストだったかもです。 通夜前にリラックスできて良かったです。
 

 

 

 

 

 

 

 

#Asharan

After many decades, it has become cold, but I slept by my mother's side. With the help of the incense, which was advertised to last for 12 hours in a swirling 🌀 shape, we were able to welcome the night of the wake without extinguishing the fire. I received 90 minutes of free time in rotation with my wife, and it ended with a run and a shower. #Taiwanese sandals in black, Bup 9km.

It was cool after the rain, and surprisingly, my legs were moving, so I was able to do a build-up run. Counting two steps as one, I ran 100 times in 1 minute and 7 seconds. It felt like 440 times would make 1km. I was at 9km due to running out of time, just 1km short of 10km. If I could have run one more kilometer in a build-up, it might have been my best 10km run in practice. It was good to be able to relax before the wake.