今日もベスト・ハイエナジー


肌もセクスもええよ

今日いまみんなが

愛あるセクスをしたら

全てアセンションや


3D最後は

楽しく乗り乗りで

いくでー


3Dこれはもうじき終わりや


ほんでもう5D


この3Dに選んできたんやさかい

これを楽しまんとな


愛あるセクスの世界5Dや


ほな行くでー

Let's Dancing!!!!!!!!!!!!!



今日は久しぶりの

ジャミロ

クワイ

クラウド9


よくこれにハマってたなー


あなたは私を拾い上げては

手放すのさ

ははははー







ジャミロクワイ

クラウド9



あなたは私を拾い上げては

手放すのさ


君では本当の自分を

見つけられそうにないんだ


違うならよく考えてごらん


君は僕の愛を見失ったんだけど

誰かがそれを見つけたんだ


いまは雨が降っているのさ

そして僕の頭の上に落ちている


私はあなたのことを

いまはあまり考えられない


たったひとつのことに

あなたが

気にするように見えるから


いったい誰が運転して

HOME家に連れて行くんだろう

 

愚か者だけ去っていく


天国を見上げる

全ての星は俺のもの


空中を歩いていると

そしてどこもクラウド9

天国のようだ


君は馬鹿げたくらみで

楽しみを得る

愚かなトリックを演じてね


でも僕は別の

松葉杖を見つけたよ


もう大丈夫だ

これでゲームセット


君には参ったよ

ゲームセットだ

もう裏の攻撃はないと思うけど


(Oooh)

 

でも俺たちは

夜になると出かけるんだ


そして世界はこれを

正しく感じ始める


そして彼女は全く気にもしない


ハリウッド


君が信じないのはわかってるよ


でも今回は本当にそう思ってるだ

それがはっきりわかると

いいんだけどね

 

愚か者だけ去っていく


天国を見上げる

全ての星は俺のもの


空中を歩いていると

そしてどこもクラウド9

天国のようだ


君は馬鹿げたくらみで

楽しみを得る

愚かなトリックを演じてね


でも僕は別の

松葉杖を見つけたよ


もう大丈夫だ

これでゲームセット


今度こそ俺から逃げられるんだ

(私はあなたの運命の人ではない)


I look up to heaven

私が見る全ての星は俺のもの

(私はあなたのためのものではない)


俺はただの愚かもの


愚か者だけ去っていく


天国を見上げる

全ての星は俺のもの


空中を歩いていると

そしてどこもクラウド9

天国のよう


You pick me up

Then you put me down

Can't seem to find my way around ya

See what you think

Well you don't think it now

You lost my love

But someone found it

 

Now when the rain

Falls upon my head

I don't think of you, a-much at all

Just one thing

Seemed to make you care

Who's gonna drive and take you home

 

Only a fool could walk

Away from me this time

I look up to heaven

Every star I see is mine

Only a fool could walk

Away from me this time

I'm walking on air and every cloud

Is Cloud 9

 

You get your kicks

Playing stupid tricks

But I found another crutch

You got me now

Game, set and match

Don't seem to be no catch

I don't think she'll drive me to the wall

(Oooh)

 

We go out at night

And the world starts feeling right

And she don't care about

Hollywood

I know you don't believe it

But this time I really mean it

I hope its clearly understood

 

Only a fool could walk

Away from me this time

I look up to heaven

Every star I see is mine

Only a fool could walk

Away from me this time

I'm walking on air and every cloud

Is Cloud 9

 

I'm not the one, the one for you

Can't change it baby

I'm not the one, the one for you

I know it baby

I'm not the one, the one for you

Can't change it baby

I'm not the one, the one for you

 

Only a fool

Could walk away from me this time, yeah

(I'm not the one, the one for you)

I look up to heaven

Every star I see is mine

(I'm not the one, the one for you)

Only a fool

Only a fool

Could walk away

I'm walking on air

And every cloud

Is Cloud 9



Electric Light Orchestra - Last Train To London (Extended Rework Dj S Bootleg Dance Edit) [1979 HQ]Electric Light Orchestra - Last Train To London (Extended Rework Dj S Bootleg Dance Remix Edit) [1979 HQ]Electric Light Orchestra (or short ELO) were a Briti...リンクyoutu.be