Black Magic Woman サンタナ1970


ブラックマジックの女を

手に入れたのさ




あのブラックマジックの女だぜ


そうさ

あのブラックマジックの女さ


俺は彼女に騙されてるんだ


彼女は

ブラックマジックの女だからな


俺を悪魔にしようとしてるんだ

 

Yes

don't turn your back on me

babe 


そうさ

俺には背中を向けるなよ

なあベイブ


俺に背中を向けるなベイブ


トリックで俺を混乱させるのは

もうやめてくれないか


俺に背を向けるなベイブ


そろそろ

俺の魔法のステックが

目覚めるかもしれないぜ

 

You got your spell on me, babe,

お前は俺に呪文をかけたな

ベイブ


そうお前は

俺に魔法をかけたんだベイブ


俺の心を石に変えちまった


お前が欲しい

ブラックマジックウーマン


俺はお前をほっては

おけないのさ


ははははー


I got a black magic woman,

I got a black magic woman,

Yes, I got a black magic woman,

She's got me so blind I can't see,

She's a black magic woman,

She's tryin' to make a devil out of me.

 

Don't turn your back on me, babe,

Don't turn your back on me, babe,

Yes, don't turn your back on me, babe,

Stop messin' around with your tricks,

Don't turn your back on me, babe,

You just might wake up  

my magic sticks.

 

You got your spell on me, babe,

You got your spell on me, babe,

Yes, you got your spell on me, babe,

Turnin' my heart into stone,

I need you so bad,

Magic Woman,

 I can't leave you alone.