愛💖がすべて…✨


The Stylistics 

Can't Give You Anything 


If I had money

 I'd go wild buy you furs dress 

you like a queen


And in a chauffered limousine

We'd look so fine

But I'm an ordinary guy 

and my pockets are empty


Just an ordinary guy

But I'm yours till I die


I can't give you anything

But my love

But my love


I can't give you anything

But my love

But my love


I cannot promise you the world

Can't afford any fancy things

I cannot buy you diamond rings

No string of pearls.

But my devotion 

I will give all my life just to you girl

My devotion I will give for 

as long as I live


I can't give you anything

but my love. but my love . . .


もし僕が金持ちなら


君に毛皮を買って

女王さまのように飾るのさ


リムジンに乗った僕らは

素敵に見えるはずさ

でも僕は普通の男


ポケットの中には何もない


ただの普通の男


でも僕は死ぬまで君のもの


僕は君への

この愛💖のほかには

何もないんだよ


君の未来を

約束するなんて

出来ないし


高級品も

買えない


ダイヤモンドの指輪も

買えない


真珠のネックレスもね


でも僕の愛💖を捧げる


君のために僕の全てを


生きている限りずっと


僕の愛💖を君に捧げる


僕にはほかに何もない


この愛💖のほかには・・




❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🌟🔥🔥🔥😊😊😊😊💖💖💖💖💖💖💖💖💖🤡🤡🤡🤡🤡💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💡💖✨💖✨💖✨✨✨✨💃💃💖💖