ザ・スリー・ディグリーズ - 天使のささやき(1976)Love SHEILA!!!Great song!Love this so much!!!One of my favorites.06.27.2009一番古いメンバーのFAYETTE PINKNEY さん(左端)が亡くなりました。 R.I.P.リンクyoutu.be


Precious moments

When will I see you again?
When will we share precious moments?
Will I have to wait forever?
Will I have to suffer and cry the whole night through?

When will I see you again?
When will our hearts beat together?
Are we in love or just friends?
Is this my beginning or is this the end?

When will I see you again?
When will I see you again?
When will I see you again?

Precious moments

Are we in love or just friends?
Is this my beginning or is this the end?

When will I see you again?
When will I see you again?
When will I see you again?


かけがえのないこのひと時

私はいつまたあなたに会えますか?


私たちはこのかけがえのない

このひと時を共に過ごせますか?


私はいつまでも待たなければ

いけませんか? 


私は苦しさに泣く夜を

過ごさねばいけませんか?


私はいつまたあなたに会えますか?


いつ私たちの心の鼓動は

一緒になりますか?


私たちは恋をしているの

それともただの友達?


これは私にとっての始まり

それとも終わり?


私はいつまたあなたに会えますか?
私はいつまたあなたに会えますか?
私はいつまたあなたに会えますか?


私たちは恋をしているの

それともただの友達?


これは私にとっての始まり

それとも終わり?


私はいつまたあなたに会えますか?
私はいつまたあなたに会えますか?
私はいつまたあなたに会えますか?



スリー・ディグリーズ

The Three Degrees