Your butt is mine, gonna tell you right

お前らの尻尾はつかんだぜ

ほんとのこといってやるよ


Just show your face in broad daylight

白日のもとに

顔を晒してやるだけさ


I’m tellin’ you on how I feel

この際

思ってることはっきり言ってやる


Gonna hurt your mind, don’t shoot to kill

キツイだろうけど

死にゃあしないぜ


Lay it on me, all right

ほら、ほら

ぜんぶ俺のせいなんだろ

いいよ


I’m givin’ you on count of three

3つ数える間

待ってやる


Just show your stuff or let it be

腹割るのか

このままシラきりとおすのか

I’m tellin’ you, just watch your mouth

口には気をつけろって

忠告しとくよ



I know your game, what you’re about

お前らが狙ってるものなんて

お見通し


Well, they say the sky’s the limit

なあ

届かないものなんてないって

いっただろ


And to me, that’s really true

俺には

それがほんとだってわかるんだ


But my friend, you have say nothing

でも

まだ、お前らは何もわかっちゃいない


Just wait ‘til I get through!

俺の言うことが解るまで

とにかく待てよ


Because I’m bad,I’m bad

だって、俺はいやなヤツさ


You know I’m bad,I’m bad, You know it!

そうさ、俺はいやなヤツ

(やなヤツ、やなヤツ、ほんとにやなヤツ)


You know I’m bad,I’m bad, You know!

やなヤツ、やなヤツ、ほんとにやなヤツ


Who's BAD

でも、世界中に教えてやるぜ

お前たちに、もう一度

ほんとにいやなヤツはどっちかをね



This Is It